וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגות ואירועים מתבטלים בהתאם להנחיות פיקוד העורף: מדריך מתעדכן

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 18:30

בעקבות עדכון הנחיות פיקוד העורף, תיאטראות הקאמרי ובית ליסין הודיעו כי יבטלו הצגות מהערב ועד מוצ"ש. עוד בוטלו בשל מגבלות ההתקהלות מופעים של אדיר מילר, יונתן ברק וקרקס בינלאומי. בנוסף, מספר מוזיאונים, ובהם מוזיאון תל אביב, יסגרו את שעריהם

ההצגה "בין קודש לחולון" של בית ליסין מאת דניאל לפין ובכיכובם של אבי קושניר, לימור גולדשטיין והילה סורג'ון-פישר. כפיר בולוטין,
ההצגה "בין קודש לחולון" של בית ליסין בכיכובם של אבי קושניר, לימור גולדשטיין והילה סורג'ון-פישר/כפיר בולוטין

בעקבות עדכון ההנחיות של פיקוד העורף ומגבלות ההתקהלות, תיאטרון הקאמרי הודיע על ביטול כל ההצגות שהיו מתוכננות מהערב ועד מוצ"ש (כולל). הערב היו אמורות להתקיים בקאמרי ההצגות "סוס אחד נכנס לבר" ו"מי שלא נולד מפסיד" ומחר שתי אלה וגם "כוח עליון".

תיאטרון בית ליסין הודיע על ביטול הצגות "בין קודש לחולון" באולם 1 עד ליום שבת, אך ההצגות של "משחק החיים" יתקיימו באולם 2, על פי ההנחייה של עד 300 איש.

גם הופעותיהם של אדיר מילר בבית החייל בתל אביב ושל יונתן ברק במועדון גריי בתל אביב, שהיו אמורות להתקיים הערב, בוטלו.

הקרקס הבינלאומי "CIRCO CIRCO" הודיע אף הוא על ביטול המופעים שהיו אמורים להתקיים היום במפרץ חיפה.

כל ההופעות המתוכננות ברשת מועדוני זאפה במהלך הימים הקרובים בוטלו, ובהם המופע "מסיבת כיתה" בזאפה תל אביב של לירון לב ורביטל ויטלזון יעקבס, בו היו אמורים להתארח אהרון פררה ואבי דור, שהיה אמור להתקיים הערב.

מוזיאון תל אביב לאמנות יהיה סגור מהיום ועד שבת. מוזיאון "אנו - העם היהודי" הודיע כי יסגר עד ליום שני (7 באוקטובר).

אדיר מילר. קשת 12, צילום מסך
אדיר מילר/צילום מסך, קשת 12

פיקוד העורף עדכן את ההנחיות היום (שלישי) כולל הגבלות התקהלות גם במרכז. במסגרת השינויים הוחלט על הגבלות באזורי הנחייה נוספים ברחבי הארץ. צמצום פעילות והתקהלויות באזורי הנחייה הכרמל, ואדי ערה, מנשה, שומרון, שרון, דן, ירקון, השפלה, ירושלים ושפלת יהודה. שאר אזורי הארץ ללא שינוי בהנחיות שניתנו עד כה. השינויים מעמידים בסימן שאלה את התפילות והסליחות ההמוניות לקראת חגי תשרי. בתוך כך, המשחק שהיה אמור להתקיים הערב בין מכבי חיפה לבית"ר נדחה.

עיקרי השינויים: פעילויות חינוכיות - ניתן לקיים פעילויות חינוכיות במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן התגוננות; התקהלויות ושירותים - ניתן לקיים בהגבלה של עד 30 אנשים בשטח פתוח ועד 300 אנשים במבנה; מקומות עבודה - ניתן לפעול במבנה או במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות. המדיניות בתוקף החל מהיום בשעה 14:00 ועד ליום שבת (5 באוקטובר) בשעה 20:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully