וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבת חדשות 13 דיווחה שנתניהו בבונקר. עמירם לוין התפוצץ מצחוק בשידור

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 22:26

הכתבת המדינית של חדשות 13, מוריה אסרף, דיווחה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו שוהה בתוך בונקר ממוגן סמוך להרי ירושלים. תגובתו של אלוף במיל' עמירם לוין הייתה בלתי צפויה

רסיסי הטיל האיראני בתל שבע/על פי סעיף

הכתבת המדינית של חדשות 13, מוריה אסרף, דיווחה הערב (שלישי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו שוהה בתוך בונקר ממוגן סמוך להרי ירושלים ביחד עם מספר שרים, ושם גם הם מקיימים את דיון הקבינט. ברגע שסיפרה על כך, פרץ חבר הפאנל, אלוף במיל' עמירם לוין, בצחוק בלתי נשלט אשר הצליח להדביק אפילו את מוריה אסרף עצמה.

תגובתו של עמירם לוין, ששימש בעבר כמפקד פיקוד צפון וסגן ראש המוסד, עוררה תגובות רבות ברשתות החברתיות. העיתונאי אמיר אורן צייץ: "תגובת השנה: אלוף עמירם לוין, מהאמיצים והמתוחכמים במפקדי סיירת מטכ"ל, מתפוצץ לשמע הידיעה על המנהיג העליון המתבצר בתת-קרקע ההררי".

הערב הותקפה ישראל על ידי עשרות טילים מכיוון אירן. דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, מסר הצהרה לתקשורת לאחר המתקפה האירנית לעבר ישראל ואמר: "בשלב זה אנחנו לא מזהים איומים נוספים מאיראן וניתן לצאת מהמרחבים המוגנים. במהלך המתקפה ביצענו יירוטים רבים אך זוהו גם פגיעות ולא ידוע לנו על נפגעים". הגרי הנחה את "לא להעביר מידע לאויב ולא להעביר את תיעודים בהם נראו נפילות באזור. אנחנו לא מזהים איומים נוספים במרחב האווירי".

הגרי הדגיש כי "לירי הזה יהיו השלכות ונפעל במקום ובזמן שנחליט. אנחנו לפני מלחמה רב-זירתית מזה זמן רב, הירי הזה היה רחב יותר מהפעם הקודמת אך בזכות האחריות של הציבור ושיתוף הפעולה עם השותפות שלנו - לא היו נפגעים".

לאחר המתקפה, המנהיג העליון של איראן, חמינאי, צייץ בשפה העברית: "בעזרת השם, מכות חזית ההתקוממות יהפכו חזקות וכואבות יותר על הגוף השחוק והנרקב של המשטר הציוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully