וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדיחה של BBC: המראיינת שלחה בשוגג את השאלות לראש הממשלה לשעבר

עודכן לאחרונה: 3.10.2024 / 16:57

רשת הטלוויזיה BBC ביטלה ריאיון מתוכנן עם ראש הממשלה הבריטי לשעבר בוריס ג'ונסון לאחר שהעיתונאית לורה קונסברג שלחה לו בשוגג מסמך עם השאלות המתוכננות והערות לקראת הריאיון. קונסברג: "מביך ומאכזב"

בוריס ג'ונסון מתראיין לרשת BBC. טוויטר, צילום מסך
בוריס ג'ונסון ולורה קונסברג בריאיון ישן/צילום מסך, טוויטר

רשת הטלוויזיה BBC ביטלה ריאיון מתוכנן עם ראש הממשלה הבריטי לשעבר בוריס ג'ונסון לאחר שהעיתונאית לורה קונסברג שלחה לו בשוגג מסמך עם השאלות המתוכננות והערות לקראת הריאיון. בפוסט שפרסמה ב-X (לשעבר טוויטר) הודתה קונסברג שמדובר ב"שגיאה מביכה ומאכזבת", שכן הייתה אמורה לשלוח את אותו מסמך לעמיתיה להתייעץ לפני הריאיון.

"בזמן שהתכוננתי לריאיון מחר עם בוריס ג'ונסון, בטעות שלחתי לו הערות במקום לצוות שלי. זה כמובן אומר שהריאיון לא יתקיים", מסרה. "זה מאוד מתסכל, מביך ומאכזב, שכן יש שאלות חשובות רבות שצריך לשאול את ג'ונסון". קונסברג היא אחת העיתונאיות הוותיקות והמנוסות ביותר ברשת BBC, ומי שכיהנה במשך שבע שנים כעורכת התחום הפוליטי של הערוץ. כעת היא מגישה תוכנית ראיונות מדי יום ראשון.

דובר חדשות ה-BBC מסר: "הראיון מחר עם בוריס ג'ונסון לא יתקיים. כפי שלורה הסבירה, מסמך שנועד להישלח לעמיתיה נשלח אליו בשוגג. זה מייתר את הריאיון מחר. לאור זאת, הן ה-BBC והן הצוות של ג'ונסון סיכמו שכדאי לבטל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully