וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושה וחרפה: מערכון קומי של אל-ג'זירה לועג ל-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 4.10.2024 / 8:18

רשת הטלוויזיה הקטארית שידרה במסגרת אחת התוכניות שלה מערכון קומי שבה נראים מחבלי חמאס כשהם פורצים לתוך בסיס התצפיתניות בזמן שאחד החיילים מדבר אל המצלמה על חשיבות "כיפת ברזל". במערכון המחבלים כלל לא רוצחים אף אחד אלא מתנהלים בעדינות וחוטפים את אותו חייל

רשת הטלוויזיה הקטארית אל-ג'זירה שידרה במסגרת אחת התוכניות שלה שמשודרת בפלטפורמת הסטרימינג החדשה שלה "אל-ג'זירה 360" מערכון קומי שלועג לאסון 7 באוקטובר. במערכון נראות התצפיתניות כשהן מזהות חדירה לתוך שטח ישראל ולא מבינות איך זה קרה. בזמן שאחד החיילים בבסיס מתחיל להסביר למצלמה על חשיבות מערכת "כיפת ברזל", פורצים מחבלי חמאס אל הבסיס וחוטפים אותו. במערכון נראים מחבלי חמאס כמי שכלל לא רוצחים אף אחד אלא אך ורק חוטפים כאמור את אותו חייל.

ברשתות החברתיות הביעו פרו-ישראלים זעם על אותו סרטון וכתבו בין השאר: "מגעיל", "גועל נפש", "זו הסיבה שאל-ג'זירה אסורה בישראל בצדק, וזו הסיבה שכשאתה מצטט את אל-ג'זירה - אני יודעת שאתה שונא יהודים".

צפו במערכון שמעורר סערה:

לפני כשבועיים סגרו חיילי צה"לו את משרדי אל-ג'זירה ברמאללה ל-45 ימים. האירוע נתפס בשידור חי בערוץ, ובו נראים חיילים נכנסים למשרדי החברה, ומציגים לעיני הכתב וליד אל-עומרי ולעיני המצלמות את צו הסגירה. "הפשיטה הצבאית השרירותית הזו נחשבת להפרה של עבודה עיתונאית, שחושפת את המעשים שמבוצעים נגד פלסטינים", נמסר בהצהרה רשמית מטעם אל-ג'זירה.

בחודש מאי, הצעת "חוק אל-ג'זירה", לסגירת ערוצים זרים הפוגעים בביטחון המדינה בישראל עברה בקריאה שניה ושלישית. את ההצעה קידם שר התקשורת שלמה קרעי מהליכוד, והיא אושרה ברוב של 71 תומכים מול 10 מתנגדים. החוק היה אמור להיות בתוקף עד ליום 31.7.24 או לחלופין עד סיום ההכרזה על מצב מיוחד בעורף, או עד סיום הפעולות הצבאיות המשמעותיות בהן נוקט צה"ל - במסגרת מלחמת חרבות ברזל.

  • עוד באותו נושא:
  • אל-ג'זירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully