וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעון סער הצטרף לממשלה, בתו אלונה קוראת לצאת להפגין נגדו

עודכן לאחרונה: 5.10.2024 / 21:08

אצבע בעין של אבא? ימים ספורים לאחר הצטרפותו של גדעון סער לממשלת נתניהו, הגיעה הערב בתו, השחקנית אלונה סער, להפגנה השבועית נגד הממשלה ברחוב קפלן בתל אביב ואף כתבה באינסטגרם: "צאו להפגין"

אפרת רייטן תוקפת את גדעון סער לאחר הצטרפותו למממשלה, 30.9.2024/ערוץ הכנסת

אלונה סער נגד אבא גדעון: ימים ספורים לאחר הצטרפותו של גדעון סער לממשלת נתניהו, הגיעה הערב (שבת) בתו, השחקנית אלונה סער, להפגנה השבועית נגד הממשלה ברחוב קפלן בתל אביב ואף כתבה באינסטגרם: "צאו להפגין".

בשבוע שעבר הצטרף כאמור גדעון סער לממשלת נתניהו. עם הצטרפותו של סער ושלושה חברי מפלגתו, הקואליציה צפויה לגדול ל-68 חברי כנסת. סער צפוי להתמנות לשר בלי תיק ולחבר הקבינט המדיני-ביטחוני. בנאומו לאחר השבעתו בכנסת אמר סער: "אני רוצה לומר למי שעד לפני כמה דקות היו חבריי לאופוזיציה - אני הרבה שנים בבית הזה וכבר אין לי הרבה הפתעות, אבל הופתעתי שאיש מכם כל השבועות האחרונים לא בא לשוחח איתי, לשמוע את דעתי, אולי לנסות לשכנע, אולי להיות פתוח לשכנוע. מיד עברתם להשמצות, לעלילות, לשקרים, שאני באתי להעביר את חוק ההשתמטות? הדבר המדהים הוא שהמשכתם עם השקר הזה גם כשהורדתי את עניין שר הביטחון וגם כשאני מצטרף ללא שום הסכם קואליציוני לא בנושא הזה ולא באחר. שקר וכזב, חבורת שקרנים. המשכתם עם עלילות הדם בנושא ועדת החקירה הממלכתית, בנושא החטופים. שמעתי את אחד מחברי הכנסת שמטיל עליי חטאים עוד בטרם כניסתי לממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully