וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב נגד ניר דבורי: "הוא שיקר והטעה את הציבור"

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 14:38

לאחר שניר דבורי מתח ביקורת חריפה על שרת התחבורה וטען כי היא מגלה אוזלת יד בכל הנוגע להסעת מילואימניקים לשטחי הכינוס במהלך שבת וחג, ענתה השרה: "ניר דבורי קיבל תדרוך שקרי ממשרד הביטחון"

על רקע הסערה שהתעוררה בעקבות משבר התחבורה בזמן המלחמה והטענה שלפיה למילואימניקים לא היה איך להגיע לשטחי הכינוס, התראיינה הבוקר שרת התחבורה מירי רגב לגלי צה"ל ותקפה בין השאר גם את הכתב הצבאי של חדשות 12 ניר דבורי.

ביום שישי כזכור מחה ניר דבורי בזעם על משרד התחבורה והעומדת בראשו בטענה שהם מגלים אוזלת יד בכל הנוגע להסעת מילואימניקים במהלך שבת וחג בעת מלחמה. "עזוב אותי מכל הספינים האלה, אני עצבני, אתה לא יודע כמה אני עצבני על הדבר הזה", אמר בפאנל של 'אולפן שישי'. "לא משנה מה תשמע ומה יאמרו, בשורה התחתונה צה"ל מנהל הסעות של חיילים מנקודות כינוס, הוא לא יודע להגיע לכל בית ולשלוח מונית לכל חייל. הלוחמים צריכים להגיע לנקודות הכינוס ומשם הצבא אוסף אותם לבסיסים והיחידות, וכל הסיפור של הפער בין הבתים לנקודות הכינוס זה התחבורה הציבורית, זו אחריות של מירי רגב, התפקיד שלה, חג, שבת, זה לא משנה, כי יש מלחמה. ההתנהגות של משרד התחבורה גם בשבעה באוקטובר וגם עכשיו פוגעת במאמץ המלחמתי, והם לא יכולים לספר סיפורים, הם יודעים לתדרך מאחורי הקלעים, הם קשקשו לי את הראש כל השישי הזה, לא משנה מה הם יגידו, שייקחו אחריות ושלא נצטרך לסמוך על אזרחים טובי לב ואמיצים ככל שיהיו".

הבוקר כאמור התראיינה רגב לגלי צה"ל והגיבה: "ניר דבורי קיבל תדרוך שקרי ממשרד הביטחון, מאותו אחד שהוא מקבל ממנו תדרוכים קבועים. הוא שיקר והטעה את הציבור יחד עם האחים לנשק שלא שלחו אפילו אוטובוס אחד כדי לקחת אנשי מילואים. לא היה שום פער בשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully