וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מותו הטרגי של עפרי גופר - ברק איצקוביץ' ימונה למנהל תחנות המוזיקה של כאן

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 16:33

במסגרת תפקידו ינהל איצקוביץ' את התחנות כאן גימל, כאן 88 וכאן קול המוזיקה. כמו כן, יוביל את הליך בחירת השיר הישראלי לאירוויזיון. איצקוביץ' יחליף בתפקידו את עפרי גופר ז"ל, מנהל תחנות המוזיקה של כאן שהלך לעולמו לפני כחודשיים

ברק איצקוביץ' יהיה מנהל תחנות המוזיקה של כאן. במסגרת תפקידו ינהל איצקוביץ' את התחנות כאן גימל, כאן 88 וכאן קול המוזיקה. כמו כן, יוביל את הליך בחירת השיר הישראלי לאירוויזיון. איצקוביץ' יחליף בתפקידו את עפרי גופר ז"ל, מנהל תחנות המוזיקה של כאן שהלך לעולמו לפני כחודשיים בטרם עת בגיל 40 בלבד לאחר מאבק במחלת הסרטן.

ברק איצקוביץ'. יחצ,
איצקוביץ'/יחצ

איצקוביץ', 40, מבכירי גלגלצ, משמש כיום כמנהל את מערך הדיגיטל והסושיאל של התחנה. כמו כן, משמש כעורך מוזיקה בגלי צה"ל, גלגלצ ובעבר גם ערך בתחנת אקו 99FM. ברק איצקוביץ' מסר: "אני מתרגש מאוד להצטרף לתחנות המוזיקה של תאגיד השידור הישראלי, תחנות שהן סמל לשידור ציבורי איכותי. מחכה להיכנס לתפקיד ולהמשיך להוביל את התחנות להצלחה. אני נכנס לנעליו של חבר יקר שלי, עפרי גופר ז"ל, שהלך לעולמו הרבה לפני הזמן באוגוסט האחרון. מקווה להמשיך את המורשת של עפרי של אהבה ותשוקה אדירה למוזיקה ולתוכן מוזיקלי".

לי-אור אברבך, סמנכ"ל חטיבת הרדיו של כאן: "ברק מצטרף לחטיבת הרדיו של כאן, כשתחנותיה נמצאות בשיאן. יחד עם הצוות המצוין של העורכים והמגישים של תחנות המוזיקה, אנחנו מאמינים שברק הוא האדם המתאים להוביל את התחנות ולייצר רדיו מעולה ועדכני, ויעמיק את הנוכחות הדיגיטלית שלו. אנחנו מתגעגעים מאד לעפרי יקירנו. נוכחותו במסדרונות התאגיד חסרה לכולנו, אך אין ספק שהרוח המיוחדת שלו, ואהבתו הגדולה למוזיקה עוד תהדהד לאורך שנים בשידורים של תאגיד השידור הציבורי".

  • עוד באותו נושא:
  • כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully