וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא גנב לך את המדינה": עמית סגל תקף בשידור את אביב גפן

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 22:06

לאחר שהמוזיקאי אביב גפן חשף שיר חדש במהלך טקס המשפחות, שבו שר בין השאר "גנבו לנו את המדינה", פרשן חדשות 12 לא הצליח להתאפק ותקף אותו רגע אחרי הטקס המרגש: "המדינה היא של כולם, גם של הצד השני"

אביב גפן בטקס הזיכרון/מערכת וואלה

לאחר שהמוזיקאי אביב גפן שר שיר חדש במהלך טקס המשפחות שנערך בפארק הירקון, שבו שר בין השאר את השורה "גנבו לנו את המדינה", הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל ענה לו בשידור. "הערה אחת לאביב גפן - אף אחד לא גנב לך את המדינה. המדינה היא של כולם. היא של כל אחד, גם מהצד השני. ודבר נוסף - הטענה שלפיה אם אין עסקה המשמעות היא הפקרת החטופים מתעלמת מהקורבן הכבד של מאות חיילים שנפלו בעזה כדי לייצר את התנאים להשבתם. יש ויכוח נוקב, אף אחד לא רוצה להפקיר את החטופים".

עקיצתו של עמית סגל לאביב גפן רגע אחרי שידור טקס המשפחות המרגש עוררה סערה ברשתות החברתיות. אלו מקצת התגובות שנכתבו: "יונתן שמריז. איזה איש ענק. ועכשיו עמית סגל. איזה איש קטן ועלוב", "טקס מהמרגשים והכואבים שהיו כאן אי פעם. מה הכי בוער לעמית סגל? להתחשבן עם אביב גפן. איזה פיצפון", "למה עמית סגל לא סותם את הלוע וישר מתבכיין על הטקס. אין שום דבר קדוש?",

המוזיקאי אביב גפן חשף כאמור שיר חדש בשם "ארץ הפוכה" בטקס הזיכרון הלאומי של המשפחות אשר התקיים בפארק הירקון בתל אביב. את השיר גפן כתב והלחין וביצע אותו כאמור לראשונה על בימת הפארק. אלו מילותיו:

אתה רחוק אתה שכחת את נקודת ההתחלה
אמרו לך יהיה בסדר ורק נהיה יותר נורא
האמהות קוברות עוד ילד בארץ הפוכה
ולא יהיה אף פעם שקט רק עוד דורות של מלחמה
כל החיים אתה בורח, מין טיול שלא נגמר
משתנים אבל בעצם הכול נשאר אותו דבר
יש עוד דמעה בקצה העין, שלא ניגבת מעולם
זה יקרה באיזה בוקר מתי שלא תהיה מוכן
לא יגנבו לנו את הדגל, אבל גנבו את המדינה
זה לא יכול להיות אחרת בארץ הפוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully