וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב חדשות 12 קרא בשידור לדובר המשטרה "חבר ליכוד" ולבן גביר "עבריין סדרתי"

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 21:48

במהלך דיון על מעצרה השנוי במחלוקת של המורה מצפון הארץ שהעלתה לכאורה סרטון שבו היא רוקדת ב-7 באוקטובר, התעמת כתב חדשות 12 יוסי מזרחי בשידור אצל עודד בן עמי עם דובר המשטרה וכינה אותו "חבר הליכוד" לאחר שהציג לו עובדות. לבן גביר הקפיד לקרוא "העבריין הסדרתי"

כתב חדשות 12 יוסי מזרחי התעמת בשידור עם דובר המשטרה סגן-ניצב אריה דורון במהלך תוכניתו של "שש עם עודד בן עמי" וכינה אותו לאורך כל השיחה ביניהם "חבר הליכוד". במקביל הוא הקפיד לאורך כל הדיווח שלו להציג את השר לביטחון פנים "השר והעבריין הסדרתי איתמר בן גביר". מזרחי קיבל מחמאות רבות ברשתות החברתיות על כך שהעמיד את דובר המשטרה על טעויותיו והקפיד להציג את העובדות שמצא.

הרקע לדיווח הוא מעצרה של אינתיסאר חיג'אזי, אשת חינוך מצפון הארץ שנעצרה לאחר שנחשדה כמי שפרסמה סרטון תמיכה בטבח 7 באוקטובר, ושינויי הגרסאות של המשטרה סביב המעצר המוזר. חיג'אזי נעצרה הבוקר כשעיניה מכוסות בפלנלית לאחר שהשר בן גביר איתר סרטון שלה רוקדת לצלילי השיר "זמנים טובים" וברקע התאריך 7 באוקטובר. חיג'אזי נעצרה כאמור מיידית ומעצרה הוארך ביומיים.

כשעודד בן עמי אירח לריאיון את דובר המשטרה אריה דורון ואת הכתב יוסי מזרחי, אמר דורון "יוסי, אני מציע לך להשתחרר מהאובססיה שלך למשטרת ישראל". לאחר שדורון הקריא מדברי השופטת, הזדעק יוסי מזרחי ואמר: "מה שחבר הליכוד אריה דורון עושה פה זה להקריא חלק מהדברים בצורה לא מדויקת ומסולפת של העובדות". בהמשך תהה כיצד תמונות המעצר הגיעו לידי השר בן גביר ושאל אם המשטרה עובדת עבור הציבור או עבור יחסי הציבור של בן גביר". בהמשך הזכיר אריה דורון באופן תמוה הורים "שבוכים על ילדיהם שנטבחו בפסטיבל נובה" עד שגם בן עמי וגם מזרחי לא הבינו מה הקשר לעניין: "זו מניפולציה". אריה דורון אמר שהמשטרה לא תאפשר עבירות של הסתה, ואילו מזרחי ענה: "לפני שנייה אמרת שאין פה עבירה של הסתה. עכשיו יש עבירה כזו?". מזרחי שאל: "למה צריך פלנלית על העיניים?", דורון ענה: "זה הנהלים במשטרה" ומזרחי זעם: "זה לא נכון".

מבדיקה שערך יוסי מזרחי נמצא כי אותו סרטון נעשה כשאינתיסאר לא ידעה עדיין על מתקפת חמאס. עוד עלה מהבדיקה כי מדובר במורה שמעלה מדי יום תכנים שבהם היא רוקדת לצלילי שירים. בטיקטוק, שם עלה הסרטון, עולה התאריך בעברית כפיצ'ר לפרסום מחדש של סרטון אחרי שנה. מזרחי אף פרסם כי אינתיסאר הביעה צער על מותה של יונת אור ז"ל שנרצחה בבארי ואף פרסמה פוסט הסופד לה: "אישה מדהימה, מקצועית ומיוחדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully