וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הסושיאל של עמית סגל נחשפת בעקבות הביקורת: "אג'נדה של אחים לנשק"

עודכן לאחרונה: 12.10.2024 / 19:19

העיתונאי אביב הורביץ פרסם ערב כיפור ציוץ ארוך שבו הראה את ההטייה של עמית סגל ואת העובדה שהוא מגן על נתניהו ולא עושה עבודה עיתונאית כמצופה ממנו. הציוץ הפך ויראלי, ובין כל המגיבים, גם אשת הסושיאל של עמית סגל הגיבה וחשפה את שיטת העבודה שלה ושל סגל

העיתונאי ואיש הטלוויזיה אביב הורביץ, בעצמו שכיר של קשת, פרסם ציוץ ארוך בטוויטר שבו הוכיח עקב בצד אגודל את ההטיה של עיתונאי חדשות 12 עמית סגל. הורביץ המחיש שסגל לכאורה יותר תועמלן של בנימין נתניהו מאשר עיתונאי אובייקטיבי. לאורך כל השרשור הארוך בטוויטר, הראה הורביץ כיצד עמית סגל נמנע מלבקר את נתניהו בעוד שתקף בזמנו ללא הרף את בנט ולפיד, וסיכם אותו כך: "מעניין אותי לדעת איך קורה שפרשן פוליטי עם יכולות עיתונאיות פנומנליות - ידען, דעתן, רהוט, בעל כושר ניתוח - נמנע במשך שנה תמימה, ועוד איזו שנה, מעיסוק ביקורתי רציני בראש הממשלה. אין לי תשובה טובה לכך. גם נתניהו הוא אדם בעל יכולות יוצאות דופן - והנה בכל זאת הגענו לאן שהגענו".

הציוץ הארוך של הורביץ הפך במהרה לוויראלי, ולסערה סביב סגל נדרשה גם אשת התקשורת החרדית חני וייזר, המשמשת גם כמנהלת הרשתות החברתיות של עמית סגל, אשר הגיבה: "אני רק רוצה לציין שהתכנים של עמית לא עולים במידה שווה בכל הרשתות, וגם כל מה שעולה הוא בערך 10% מהנאמר בשידור, וכנראה 5% מהתכנים שנוצרים בכתב ובאודיו במקביל.

"לכל רשת חברתית נבחרים תכנים שרלוונטיים לכל רשת - ומה שאפשר לומר לגבי תכנים שעולים לטוויטר זה שבקהל היעד בוודאות לא חסרים תומכי אחים לנשק ורלביסטים. איסוף המידע שלך לוקה בבעיה מתודולוגית מובנית. סביר שיש דברים טובים יותר שתוכל לעשות עם הזמן שלך מאיסוף מגמתי של חלקי אמירות כדי להוכיח טיעון שחוק שלא מחזיק מים".

עמית סגל. חדשות 12, צילום מסך
עמית סגל/צילום מסך, חדשות 12

בהמשך הסבירה וייזר שהיא מעלה תוכן מותאם לרשתות לפי הדמוגרפיה של העוקבים ואף הוסיפה: "אביב עשה פה חתיכת איסוף מגמתי של מידע חלקי בשביל לשרת את האג'נדה הרגילה של תומכי אחים לנשק והרלביסטים".

התייחסותה של וייזר עוררה תגובות רבות: "מה הטענה שלך בעצם? שברשתות אחרות יש ביקורת נגד ראש הממשלה ובטוויטר, אחת הרשתות המשמעותיות, אתם לא מעלים אותה? טענה מוזרה", "רק אני בהלם שלעמית סגל יש מנהלת סושיאל?", "יש אחד שמביא נתונים, ויש אחת שמלרלרת על מתודולגיה. כל זמן שאין נתונים סותרים את אלה שאביב הביא, אין מנוס מהמסקנה שעמית סגל שופר (במודע או שלא - לא חשוב). וזה בעצם כישלון גם שלך כמנהלת הסושיאל שלו".

"כמה התנשאות נוטפת מהפוסט הזה", נכתב באחת התגובות האחרות. "'בעיה מתודולוגית מובנית' - למה? למיטב ידיעתך במדיות אחרות היחס (בין הביקורת על בנט בעבר מתוך כלל התכנים לביקורת על נתניהו מתוך כלל התכנים) הוא שונה מהותית?"

בתגובות אחרות נכתב: "בתור מנהלת הסושיאל של עמית את האדם מס' 1 בעולם בעל היכולת להפריך את דבריו על ידי הצגת שלל ביקורות של עמית על נתניהו + הסבר למה אף אחת מהן לא עלתה לטוויטר. אבל אליה וקוץ בה; אם, בתור האדם מס' 1 בעולם לנושא הזה, את *לא* מפריכה למרות שהצגת כאן מודעות לנושא - היא הנותנת"; "עוד יותר גרוע. אם הוא בוחר בפינצטה מה להעלות לטוויטר ולטלגרם, זה סימן מובהק עוד יותר להטיות שלו. אם יש לך כזה מידע מקיף, את מוזמנת לפרסם שרשור שסותר את הדאטה של הורביץ".

  • עוד באותו נושא:
  • עמית סגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully