וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: מופע הלייב של סלין דיון באולימפיאדה - בכלל לא היה בלייב

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 14:34

הזמרת סלין דיון שחררה ביום חמישי האחרון באופן רשמי את הביצוע המרהיב שלה מטקס הפתיחה של האולימפיאדה ועקב כך טענו כלי תקשורת בצרפת שמדובר היה בכלל בפלייבק שהוקלט מראש

סלין דיון מודיעה על ביטול סיבוב ההופעות שלה, 8 בדצמבר 2022/יח"צ

הזמרת סלין דיון שחררה ביום חמישי האחרון באופן רשמי את הביצוע המרהיב שלה מטקס הפתיחה של האולימפיאדה ועקב כך תהו כלי תקשורת בצרפת האם מדובר היה בכלל בפלייבק שהוקלט מראש. לפי גורמים ששוחחו עם העיתון הצרפתי "ליברסיון", ההופעה המרגשת של דיון כלל לא הייתה בשידור ישיר אלא "ללא ספק" הוקלטה מראש ועברה עריכת סאונד לשיפור השירה של הזמרת הענקית. יצוין כי הופעתה של סלין הוגדרה על ידי מארגני האולימפיאדה כמופע לייב. מארגני הטקס סירבו להגיב לטענות.

"זה היה 100% פלייבק, אפשר לשמוע את זה מהתו הראשון", צוטט אחד הגורמים בעיתון. גורמים נוספים צוטטו בעיתון באמרם כי החזרה של דיון וההופעה נשמעו בדיוק אותו דבר - "דבר שאינו אפשרי מבחינה טכנית". דיון, כזכור, נתנה שואו מרהיב כשביצעה בטקס הפתיחה בפריז את השיר "Hymne à l'amour" של אדית פיאף.

סלין דיון מופיעה בסיום טקס פתיחת המשחקים האולימפיים בפריז, לאחר קרוב לשנתיים שלא הופיעה. היא ביצעה את השיר "Hymne à l'amour" ממגדל אייפל. Screengrab by IOC, GettyImages
סלין דיון/GettyImages, Screengrab by IOC

באחרונה יצא סרט הדוקו "אני, סלין דיון", שבו תיעדה הזמרת את התמודדותה עם המחלה הקשה. הסרט עלה גם לשירות הסטרימינג אמזון פריים וידאו והוא זמין בישראל עם תרגום לעברית. בסצנה קשה לצפייה תועדה דיון בזמן שהיא חווה התקף ששיתק את גופה בדיוק כשנבדקה על ידי הרופא שלה. בתחילה סבלה הזמרת בת ה-56 משיתוק באחת מכפות רגליה. היא נשכבה על מיטה בחדר הבדיקות של הרופא ומהר מאוד עברה התקף שנמשך דקות ארוכות. היא לא הצליחה להזיז את גופה ולהגיב לסביבתה, ותוך כדי שהיא נאנקת מכאבים ופוערת את עיניה, הרופא ריסס לגופה תרופה שגרמו לשריריה להתרפות ולסלין דיון לחזור לעצמה.

  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully