וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של אר. קלי חושפת: "אבא שלי התעלל בי מינית כשהייתי ילדה"

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 16:30

בוקו אבי, בתו בת ה-26 של הזמר אר. קלי, מאשימה את אביה בהתעללות מינית שקרתה לדבריה כשהייתה בת שמונה או תשע בלבד. "התעוררתי כשהוא נוגע בי. לא ידעתי מה לעשות אז פשוט שכבתי שם והעמדתי פנים שאני ישנה"

בוקו אבי, בתו בת ה-26 של הזמר אר. קלי, מאשימה את אביה בהתעללות מינית שקרתה לדבריה כשהייתה בת שמונה או תשע בלבד.

אבי, ששמה האמיתי הוא ג'ואן קלי, חשפה את ההתעללות המינית לכאורה בסרט דוקו בן שני חלקים בשם "הקארמה של ר. קלי: מסע של בת". היא סיפרה שם שהיא זוכרת כשהיא התעוררה כשהוא נוגע בה. "לא ידעתי מה לעשות אז פשוט שכבתי שם והעמדתי פנים שאני ישנה. מאותו רגע הפכתי לאדם אחר".

אבי סיפרה עוד שהיא חששה לשתף מישהו במה שאירע לה, אך בסופו של דבר סיפרה לאמא אנדריאה קלי על כך בשנת 2009. היא ואמה הגישו תלונה במשטרה אך לא הוגש כתב אישום נגד הזמר הפופולרי בשל התיישנות.

אר.קלי. GettyImages
אר קלי/GettyImages

עורכת דינו של אר. קלי מסרה כי הזמר מכחיש בתוקף את ההאשמות מצד בתו. "אשתו לשעבר העלתה את ההאשמה הזו לפני שנים. זה לא היה מבוסס. יוצרי הסרט אפילו לא פנו אלינו כדי לאפשר לנו להגיב או להכחיש את הטענה הפוגענית הזו".

לפני כשנה נידון אר. קלי ל-20 שנות מאסר באשמת פורנוגרפיית ילדים ופיתוי של קטינים למין. כל זאת בנוסף לעונש של 30 שנות מאסר שהוא כבר ככה מרצה משום שהורשע בניצול מיני וניהול רשת סחר בנשים.

  • עוד באותו נושא:
  • אר קלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully