וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נקרעתי מצחוק": הפאדיחה הגדולה של אביב גפן בשדה התעופה בפולין

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 8:45

דילן גפן, בנו של המוזיקאי אביב גפן, סיפר לסבתו נורית גפן בפודאקסט המשותף שלהם "מעניין לי את הסבתא" סיפור קורע על אביו שקרה בשדה התעופה בוורשה. צפו

דילן גפן, בנו של המוזיקאי אביב גפן, סיפר לסבתו נורית גפן - אמו של אביב - בפודאקסט המשותף שלהם "מעניין לי את הסבתא" סיפור קורע מצחוק על אביו שקרה בשדה התעופה בוורשה שבפולין.

"באו לרדת מהמטוס בשדה התעופה שקרוי על שם המלחין שופן בוורשה", פתח דילן את הסיפור. "ואבא הרי מאוד אוהב את שופן. טסנו בחברת תעופה פולנית, אז הייתה מנגינת פסנתר במטוס בנחיתה. אבא ניגש לדייל הפולני ואמר לו באנגלית 'אני מוזיקאי ישראלי, אני מאוד אוהב את שופן, הרבה ממה שאני עושה מבוסס עליו, הוא מאוד השפיע עליי'. והדייל אמר לו 'אבל זו לא מנגינה של שופן, זה מנגינה מתוך 'למצוא את נברלנד', סרט בכיכובו של ג'וני דפ משנת 2004. אני שם נקרעתי כי הוא יצא הכי דביל מול הדייל הפולני. זה היה הדבר הכי מצחיק שהיה. זה היה רגע מדהים".

"איך הוא לא זיהה שזה לא שופן? הוא הרי אוהב אותו", שאלה נורית. "נכון", השיב דילן. "אבל הוא היה בטוח שאם יש מנגינת פסנתר בחברת תעופה פולנית בשדה תעופה פולני על שם שופן - שזה כבר יהיה שופן. אבל לא, זה היה מנגינה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully