וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות בתעשייה: נועה קירל תדחה בשנית את המופע בפארק הירקון

15.10.2024 / 11:49

הזמרת נועה קירל צפויה לבטל בשנית את הופעתה בפארק הירקון שבתל אביב, אשר אמורה להתקיים בשבוע הבא - כך מעריכים גורמים בתעשייה. גורם: "זה פשוט לא ריאלי בשום צורה, קשה להאמין שמישהו יאשר כמות כזאת של קהל בפארק"

נועה קירל מודיעה על דחיית הופעתה בפארק הירקון בתל אביב, שהייתה אמורה להתקיים ב-26 בספטמבר אך בוטלה בעקבות הסלמת המלחמה ולאחר שיגור טיל מלבנון לעבור תל אביב/יח"צ

הזמרת נועה קירל צפויה לבטל בשנית את הופעתה בפארק הירקון שבתל אביב, אשר אמורה להתקיים בשבוע הבא - כך מעריכים גורמים בתעשייה. כזכור, המופע היה אמור להתקיים בחודש ספטמבר אולם לאור ירי הרקטות לעבר המרכז הוחלט לדחות אותו ל-20 באוקטובר. כעת, כאמור, מעריכים בתעשייה שהמופע יידחה בשנית וכי הודעה רשמית על כך תצא בימים הקרובים.

גורם בתעשייה מעריך בשיחה עם וואלה תרבות, כי אחרי ששלמה ארצי ביטל את ההופעה שהיתה אמורה להתקיים בפארק רעננה ב-22 באוקטובר, "קשה להאמין שההופעה של קירל בפארק הירקון תתקיים. לא ראיתי שהם מקדמים יותר מדי מכירת כרטיסים. להערכתי בקרוב יוציאו הודעה על דחיית המופע להמשך. זה פשוט לא ריאלי בשום צורה, קשה להאמין שמישהו יאשר כמות כזאת של קהל בפארק וקשה להאמין שאנשים יגיעו. לדעתי גם לא ייתנו תאריך אחר כי נכנסים לחורף".

בפעם הקודמת שדחתה את הופעתה בפארק אמרה קירל: "זה לא פשוט לתכנן כלום בימים המורכבים האלה ואני באמת מקווה שנוכל לחגוג יחד בביטחון מלא. אני מתפללת לשלומם של החיילים שלנו ואמן ועד אז יחזרו אלינו החטופים ונהיה יחד כולנו במופע המטורף שהכנו לכם". בהודעה על דחיית מטעם ההפקה נמסר כי "מפיקי המופע לייב ניישן ישראל ונועה קירל החליטו במשותף לדחות את ההופעה שתוכננה למחר למועד חדש. כל הכרטיסים שנרכשו כוחם יפה לתאריך שייקבע ואין צורך לבצע חילוף כרטיסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully