וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב להקת וואן דיירקשן, ליאם פיין, נפל למותו במלון בבואנוס איירס

עודכן לאחרונה: 17.10.2024 / 1:26

הזמר, שהיה אחד מחברי להקת הבנים המצליחה, נפל מהקומה השלישית בבניין וצוותי הצלה לא הצליחו להצילו. הוא היה בן 31 במותו

ליאם פיין, ווימבלדון 2023. Dave Benett/Getty Images for evian, GettyImages
ליאם פיין, ווימבלדון 2023/GettyImages, Dave Benett/Getty Images for evian

ליאם פיין, אחד מחברי להקת הבנים המצליחה וואן דיירקשן, נמצא ללא רוח ליד מלון בבואנוס איירס - כך דווח הלילה (רביעי) בכלי תקשורת בעולם. לפי הדיווחים, הוא נפל מהקומה השלישית של המלון. לא נקבע אם מדובר בהתאבדות או תאונה.

על פי הדיווחים המקומיים, משטרה הוזעקה למקום בתגובה לקריאה על אדם תוקפני שעלול להיות תחת השפעת סמים או אלכוהול. כוחות הצלה שהגיעו לזירה קבעו את מותו של פיין.

פיין, יליד אנגליה, היה אחד מכוכבי להקת הבנים המצליחה, שפרצה מתוך תכנית הריאליטי אקס פקטור בשנת 2010 והפכה לסנסציה עולמי, כשבין חבריה היו גם הארי סטיילס, זאין מאליק, ניאל הוראן ולואיס טומלינסון. ההרכב התפרק בשנת 2016 וחבריה, בהם גם פיין, יצאו לקריירות סולו.

פיין הותיר אחריו ילד כבן 7 מבת זוגו לשעבר, הזמרת שריל קול. לאורך השנים, הוא נאבק באובדנות ובהתמכרות לאלכוהול, ולפני שנה אושפז עם זיהום בכליות. לאחרונה נקלע גם לסערה בחייו האישיים: בת זוגו לשעבר, הדוגמנית מאיה הנרי, האשימה רק לפני ימים ספורים כי הוא לא הפסיק לשלוח הודעות לה ולמקורביה, ואף נקטה בפעולות משפטיות כדי לגרום לו להפסיק. כמה ימים לפני כן פורסם גם כי הוא נפרד מצוות הניהול שלו לאורך השנה החולפת וגנז את העבודה על אלבומו השני.

אם אתם או אדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אנא פנו לעזרה מקצועית. ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות: שיחה עם מוקד ער"ן בטלפון 1201 או באתר של העמותה, וכן באתר האינטרנט של סה"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully