וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיים כמו נבלה סרוחה": הפתיח החריג של קושמרו בעקבות חיסול סינוואר

עודכן לאחרונה: 17.10.2024 / 20:58

"הצורר, הרוצח המתועב, מי שהביא אסון על עמנו ואסון עוד יותר גדול על עמו - החזיר היום את נשמתו לשטן. כמו שאר שונאינו, סינוואר מסיים את חייו מדמם בעפר כנבלה סרוחה, או בשפה שאויבינו מבינים - כול כלב ביג'י יומו": צפו בפתיח של קושמרו בתחילת מהדורת חדשות 12

בווידאו: הלוי בזירת החיסול שנה אחרי - סגרנו חשבון עם סינוואר/דוצ

בעקבות חיסולו של מנהיג חמאס יחיא סינוואר, פתח מגיש מהדורת חדשות 12 דני קושמרו הערב (חמישי) את המהדורה בצורה מעט שונה מהרגיל.

"שבוע לפני שמחת תורה ושנה אחרי שמחת תורה העצובה ההיא - הערב יש גם בשורה טובה מאוד", אמר. "הצורר, הרוצח המתועב, מי שהביא אסון על עמנו ואסון עוד יותר גדול על עמו - החזיר היום את נשמתו לשטן. יחיא סינוואר חוסל. כוח שריון, יחד עם חיילי חי"ר מקורס מ"כים של צה"ל, ירו בו למוות. וכך הלוחמים שלנו הוציאו את הגופה מתוך המבנה בדרך לזיהוי סופי בישראל. כמו הנייה, כמו נסראללה, כמו מוחמד דף, כמו שאר שונאינו, סינוואר מסיים את חייו מדמם בעפר כנבלה סרוחה, או בשפה שאויבינו מבינים - כול כלב ביג'י יומו - משפט שעושה עוול לידידו הטוב של האדם".

ראש הממשלה נתניהו מסר הצהרה לתקשורת בעקבות חיסולו של סינוואר: מי שביצע את הטבח הנורא ביותר בתולדות עמנו מאז השואה, רב המרצחים שרצח אלפי ישראלים וחטף מאות מאזרחינו, חוסל היום על-ידי חיילינו הגיבורים. היום, כפי שהתחייבנו לעשות, באנו איתו חשבון. היום הרוע ספג מכה קשה, אבל המשימה שלפנינו עדיין לא הושלמה".

נתניהו התייחס לשובי החטופים ואמר כי "מי שיניח את נשקו וישיב את חטופינו - נאפשר לו לצאת ולחיות. ובאותה מידה אני אומר: מי שיפגע בחטופינו - דמו בראשו. נבוא איתו חשבון. השבת חטופינו היא הזדמנות להשגת כל יעדינו והיא מקרבת את סיום המלחמה". עוד פנה למשפחות החטופים ואמר כי "זהו רגע חשוב במלחמה. אנחנו נמשיך בכל הכוח עד להשבתם הביתה של כל יקיריכם, שהם יקירינו. זוהי מחויבות עליונה שלנו. זוהי מחויבות עליונה שלי".

ראש הממשלה פנה גם לתושבי עזה: "סינוואר הרס לכם את החיים. הוא סיפר לכם שהוא אריה, אבל בפועל הוא הסתתר במאורה חשוכה - והוא חוסל כשהוא נמלט בבהלה מחיילינו. חיסולו הוא ציון דרך חשוב בשקיעת שלטון הרשע של חמאס. אני מבקש לומר שוב, בצורה הכי ברורה: חמאס לא ישלוט יותר בעזה. זוהי תחילתו של היום שאחרי חמאס, וזוהי הזדמנות בשבילכם, תושבי עזה, להשתחרר סוף-סוף מעריצותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully