וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי החטוף נטש את האולפן - כי סירב להתעמת עם אבי הנרצחת שנחטפה

עודכן לאחרונה: 19.10.2024 / 9:28

דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, נאלץ לעזוב את אולפן i24 לאחר שהדיון באולפן התפתח למעין עימות בינו לבין אביה של שני לוק ז"ל: "אני לא רוצה להתווכח איתך, אני עוזב"

דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, נאלץ לעזוב את אולפן ערוץ i24 לאחר שהדיון באולפן התפתח למעין עימות בינו לבין אביה של שני לוק ז"ל, שנרצחה בפסטיבל נובה וגופתה נחטפה לעזה.

הדיון עסק בשאלת גורל החטופים ביום שאחרי חיסול מנהיג חמאס יחיא סינוואר. "זה חיסול חשוב בתנאי שהוא לא יהיה הטריגר לחיסול החטופים", אמר אלגרט באולפן. "לכן, כל מי שחוגג עכשיו וחושב שעשינו הישג צבאי גדול, צריך לחכות ולראות מה תהיה התגובה לחיסול הזה. ראש הממשלה ומערכת הביטחון לא הכינו תכניות ליום שאחרי סינוואר. אני ציפיתי מראש הממשלה שיגיד 'חיסלנו את סינוואר, עכשיו יש מתווה על השולחן,אנחנו מביאים הצעה להביא את החטופים בצורה מסודרת ומפסיקים את המלחמה'. הוא לא אמר את זה".

ברגע שניסים לוק, אביה של שני לוק ז"ל, החל להתווכח עם אלגרט, התעקש אחי החטוף שלא להתווכח איתו: "אני לא רוצה להתווכח איתך". לאחר שניסים לוק תהה כיצד אלגרט קובע שצריך לצאת מעזה כי הרי חמאס לטענתו עדיין מהווה איום והחל לצטט מהתורה, אמר אלגרט: "אני אעזוב את האולפן". בסופו של דבר הוא נאלץ לעזוב את האולפן כדי להימנע מוויכוח עם לוק.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ i24news

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully