וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית סגל "שכח" את רצח רבין בשידור, ברשת לעגו לו: "מקומו בערוץ 14"

עודכן לאחרונה: 21.10.2024 / 20:03

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 אמר כי "הלכידות החברתית של ישראל עד היום הייתה כזאת, שגם אם מישהו ממש שונא את ראש הממשלה, הוא לא יתנקש בו. זה לא כמו האופוזיציה האיראנית". ברשת לעגו לו על שהתעלם מרצח רבין: "מי מספר לו?". סגל: "התכוונתי לרצח בגלל בצע כסף מהאויב"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל אמר היום (שני) במשדר בהגשת עמליה דואק כי "הלכידות החברתית של מדינת ישראל עד היום הייתה כזאת, שגם אם מישהו ממש שונא את ראש הממשלה, לא משנה מי זה, הוא לא יתנקש בו. זה לא כמו האופוזיציה האיראנית".

בדיון בנושא מעצר שבעת הישראלים בחשד שפעלו כסוכנים איראניים, אמר סגל: "יש כאן שינוי באופי ובזהות של האנשים. עד היום אמרנו לעצמנו 'מי יכולים להיות מרגלים איראנים? ערבים ישראלים'. זה כבר לא המקרה. מדובר בעולים לא יהודים שעלו מחבר המדינות בזכות חוק השבות. ישראל תצטרך לטפל בו, מדוע? כי הלכידות החברתית של ישראל הייתה כזו שגם אם מישהו ממש שונא את ראש הממשלה, הוא לא יתנקש בו. אם עולים לארץ אנשים שהסיבה העיקרית שהם עלו היא כלכלית - הם עלו ממקום עני למקום עשיר עם חבילת קליטה - והם לא יהודים, אין להם שום קשר לארץ, מכאן ועד לקבל מאות אלפי דולרים בשביל לירות במישהו - המרחק עדיין גדול אבל לא מאוד גדול".

ברשתות החברתיות מיהרו ללעוג לעמית סגל שהתעלם מרצח רבין בידי יגאל עמיר. מגי אוצרי כתבה: "א. אוקיי, מי מספר לו? ב. חדשות 12, מתי אתם מפטרים את הזיית שכתוב ההיסטוריה שיושבת לכם באולפן", גולש אחר כתב: "מי מעדכן אותו?", אחר הוסיף: "אחרי שנים על תקן פרשן מוביל בערוץ 12 צריך להודות שהמקום של עמית סגל הוא בפאנל של הפטריוטים בערוץ 14 או מגיש אורח בתכנית של פתחי וגולדשטיין", גולשת אחרת כתבה: "ההזיה הכי גדולה אי פעם בערוץ 12. רבין חי, חברים. בדיור מוגן".

עמית סגל הגיב למבקריו: "צריך בהחלט להיות דביל בקנה מידה אפי, או לחלופין שטוף שנאה, כדי לקחת קטע של 10 שניות על פרשת ריגול בקריות ולהסיק ממנו ששכחתי שרבין נרצח בידי יגאל עמיר. ההקשר שהיה ברור לכל צופה טלוויזיה בעל יותר מאונה אחת הוא שבניגוד לאיראן מרובת העממים והציבורים, אצלנו בגלל לכידות חברתית אף אחד לא יתנקש במנהיג בשביל בצע כסף מהאויב".

  • עוד באותו נושא:
  • עמית סגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully