וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרים ויוצרים מנסים להבין: איך כותבים לילדים אחרי הטבח?

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 10:47

ערב הנעילה של תערוכת האמנות "השמש לא עמד דום" ביד מרדכי יפגיש לשיחה כמה מהאמנים המובילים לילדים ונוער בישראל - בהן גם יוצרי הלהיטים "כראמל", "שקשוקה" ו"פלמ"ח" - יחד עם ילדים ונוער מנתיבות. ביחד הם ינסו למצוא תשובה לשאלה הטעונה

הצצה מתוך הסדרה "הדברים שהלכו לאיבוד"/כאן חינוכית

כמה מהיוצרים המובילים בישראל בתחום הכתיבה לילדים ולנוער ייפגשו במוצאי שבת הקרובה (26.10) ביד מרדכי עם ילדים ונוער מנתיבות, כדי לדבר על האופן שבו טבח 7 באוקטובר והמלחמה השפיעו על התחום. זאת, במסגרת ערב הנעילה של תערוכת האמנות "השמש לא עמד דום" ביד מרדכי, הכוללת עבודות של אמני העוטף.

"לרוב, נדמה כי הציפייה מסופרים או סופרות לילדים היא לכתוב ביתר רגישות ואחריות. אירועי השבעה באוקטובר יצרו מצב קיצון, שבו היוצרים נדרשו לעבד את הכאוס הפנימי שחוו ולשקף את תובנותיהם ורגשותיהם לקהל היעד, הילדים", נכתב בתיאור האירוע באתר התערוכה.

בין היתר, ישתתפו בערב דמויות כגון הסופרות מאירה ברנע גולדברג (יוצרת "כראמל") וגליה עוז (יוצרת "שקשוקה"), ויוצרי הטלוויזיה גיורא חמיצר ("השמינייה", "החממה") ועדן גוריון ("פלמ"ח", "הדברים שהלכו לאיבוד"). את הערב, תחת הכותרת "הכתיבה זזה", ינחה טל מוסרי, ובמסגרתו יוקרנו קטעים מסדרות שונות הרלוונטיות לנושא. בדיון תשולב גם הופעה של כוכב הילדים דילן דרור, ויוצגו כמו רעיונות לסדרות טלוויזיה לילדים - שיוצגו על ידי בני נוער שחלקם תושבי האזור בעצמם. האירוע אינו בתשלום, אבל כרוך בהרשמה מראש דרך האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully