וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל נהרג בקרב בעזה. האישה החלה לצאת עם גבר אחר אחרי 3 חודשים

עודכן לאחרונה: 23.10.2024 / 11:59

גלית גוטמן תוביל סרט דוקו במוצאי שמחת תורה בקשת 12, שבמרכזו אלמנות ממלחמת 7 באוקטובר שכבר יש להן זוגיות חדשה. קבלו הצצה

גלית גוטמן/קשת 12

מהו פרק הזמן המינימלי שאחריו ראוי שאלמנה שבעלה נפל בקרבות 7 באוקטובר תירשם לאפליקציית היכרויות, תצא לדייטים, תתחיל זוגיות חדשה ואפילו תעבור לגור עם גבר חדש? השאלה הנפיצה הזו עומדת במרכזו של סרט הדוקו "בחרתי בחיים", שישודר מחר, מוצאי שמחת תורה, בקשת 12.

אחת מגיבורות הסרט, שמגישה גלית גוטמן, היא ליאור שני, בת 39 מהישוב צור-יצחק, שהתאלמנה ב-6 בדצמבר האחרון. בעלה, עדי שני, מילואימניק שלחם בפלס"ר תותחנים באגד הלוגיסטי 5036, נפל בקרב ברצועת עזה. הוא השאיר אחריו שתי תאומות בנות 9, יובל וגאיה, ואת תומר בת השלוש וחצי. האלמנה ליאור אמרה בהלוויה: "עדי היה איש אהוב ואיש אוהב. הוא היה קרן שמש שמאירה את כל מי שמסביב לו. הוא היה בעל מושלם ואבא מושלם. כל מי שראה אותו התאהב בו במבט ראשון. הוא היה איש של חיים ואהב את החיים". שבועות אחדים אחר כך, עם כל הכאב וכל האהבה לעדי, ליאור נכנסה לאפליקציית היכרויות. שלושה חודשים וחצי בלבד אחרי מותו של עדי, ליאור יצאה לדייט עם לירן, גרוש שהכירה באפליקציה. הרומן הפך לזוגיות ומאז הם ביחד. מטבע הדברים, היו בסביבה הקרובה מי שהגיבו בשיפוטיות והיו הסתייגויות וכעסים במעגל המשפחתי של הבעל המת.

גלית גוטמן. קשת 12, צילום מסך
גלית גוטמן/צילום מסך, קשת 12

רותם בלוכמן, בת 30 מדימונה, התאלמנה ב-7 באוקטובר. בעלה, יקיר בלוכמן, נפל בקרב בצומת רעים לאחר שחילץ אזרחים ושוטרים. הוא השאיר אחריו את אמרי בן השש וקורן בן השלוש. חצי שעה בלבד לפני שיקיר נהרג, הוא עוד הספיק לדבר בטלפון עם רותם אהובתו. שישה חודשים אחר כך, רותם הכירה בקבוצה של אלמנות ואלמנים את ליאור, אלמן טרי שאשתו מתה מסרטן. רותם וליאור התאהבו והם גרים ביחד. למרות המוסכמות, למרות הסטיגמות, למרות תגובות עוינות כאלה ואחרות, למרות ה"מה יגידו". "החברה הישראלית ציפתה ממני לפתוח את הקבר ולהיכנס יחד עם בעלי, אבל אני לא אהיה אנדרטה", אומרת רותם לגלית גוטמן. הסרט ישודר בקשת 12 מחר, יום חמישי, אחרי מהדורת החדשות. בימאית: יעלי אבנרי. הפקה: "קסטינה תקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully