וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ טרופר התראיין לערוץ 12, אבל כולם (!) מדברים על מה שקרה מאחוריו

עודכן לאחרונה: 28.10.2024 / 19:36

ערוץ 12 ראיין את ח"כ חילי טרופר ("המחנה הממלכתי") אלא שצופים חדי-עין שמו לב למפגש המחויך בין עמית סגל לשר יריב לוין שמתרחש ברקע הפריים. צפו

ברקע ציון שנה למלחמת "חרבות ברזל", נפתח היום (שני) מושב החורף של הכנסת לאחר פגרה שארכה שלושה חודשים. ערוצי הטלוויזיה השונים שידרו את פתיחת המושב בשידורים חיים ובין נאום כזה או אחר, הם ראיינו חברי כנסת.

בין היתר ראיין ערוץ 12 את חבר הכנסת חילי טרופר ("המחנה הממלכתי"), אלא שצופים חדי-עין שמו לב למה שמתרחש ברקע הפריים - מפגש מחויך למדי של הפרשן הפוליטי של הערוץ עמית סגל ושר המשפטים יריב לוין. השניים שוחחו ביניהם, צחקו והסתחבקו.

ברשת היו כאלה שהתקשו לקבל את המפגש המחויך בין השניים. העיתונאי אוריאל דסקל צייץ: "עמית סגל אינו עיתונאי. הוא פוליטיקאי עם תעודת עיתונאי. סכנה לעיתונות", צייצן אחר הוסיף: "יוזם ההפיכה המשטרית לפירוק מערכת המשפט בישראל, יריב לוין, והמסבירן הראשי שלה, עמית סגל. תמונה שווה אלף מלים, הלא כן". מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, עינב שיף, סיכם: "מקרה קלאסי שבו מה שקורה ברקע של הפריים כל כך הרבה יותר מעניין ממה שקורה במרכזו".

מושב החורף נפתח מוקדם יותר היום (שני) לאחר פגרה שנמשכה שלושה חודשים, בסימן שנה למלחמת "חרבות ברזל", כשברקע משבר חוק הפטור מגיוס של החרדים, תקציב המדינה לשנת 2025 ויוזמות חקיקה שנועדו להחליש את מערכת המשפט.

"אנחנו בעיצומה של מלחמת התקומה" אמר נתניהו בפתח דבריו, "בשמחת תורה, לפני שנה ספגנו מהלומה קשה אבל קמנו על רגלינו. לא נשברנו, לא התפרקנו והשבנו לתוקפינו מלחמה עוצמתית שמשנה את פני המזרח התיכון. מאז ועד היום, אנחנו מגינים בעוז, רוח ובנחישות עילאית על תקומת ישראל. מי שתקף אותנו הביא על עצמו אסון חסר תקדים.

"הניצחון המוחלט הוא תוכנית עבודה סדורה ועקבית שאנחנו מגשימים שלב אחר שלב, הוכחנו שידה הארוכה של ישראל תגיע לכל מקום ממנו יוצאת הקריאה להשמיד את ישראל. בשבת האחרונה תקפנו באופן ממקוד עשרות מטרות צבאיות באיראן. הוכחנו שידה הארוכה. אלה לא היו מחרטות שתקפנו, אלה מפעלי מוות תעשייתיים ופגענו בהם פגיעה של ממש. אני מודה לארה"ב על שיתוף הפעולה המתמשך, מקיימים שיח רציף עם אמריקנים אבל את ההחלטות אנחנו מקבלים בעצמנו לפי האינטרסים והשיקולים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully