וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה קורא "לאשה" או שזה תחקיר לסרט החדש?

11.1.2001 / 10:57

יעל נעמני על ספיישל קלינט איסטווד בכבלים, דרך לא רעה להעביר את היום אם אתם מחפשים דרך להעביר אותו


קלינט איסטווד תמיד יישלף כדוגמה האולטימטיבית למי שזקנתו בכלל לא מביישת את נעוריו אלא אפילו עולה עליהם. בשנות התשעים הוא החל לחטט במיתוסים שבנו אותו, פירק אותם וגילה לכולנו שגם האיש הכי קשוח יכול להיות פגיע ועדיין להישאר גבר. צריך אומץ להודות בזה, צריך כישרון בלהעביר את זה אל המסך בצורה מוצלחת, ואיסטווד הוא גם אמיץ וגם מוכשר.

ערוץ הסרטים בכבלים עשה כבוד לאיסטווד לא מזמן בסוף שבוע שהוקדש לסרטיו. אותו ערוץ, הידוע במחזוריו, שב ומפנק ביום קלינט איסטווד נוסף, שייפתח הבוקר (חמישי, 11 בינואר) ב-11 וחצי. מחזור מבורך במקרה הזה, רק שממש לא ברור לפי אילו קריטריונים נבחרו מתוך המצאי הגדול הסרטים שישודרו הפעם. במילים אחרות: למה, למשל, לשדר את "מחפש צרות" המיותר (שבו מככב קוף לצידו של איסטווד) ולא את "בלתי נסלח" המופתי או "כוח להשחית" המשוכלל?

"עיר לוהטת" (82'), שבו חובר לאיסטווד ברט ריינולדס, יפתח את היום. אחריו יבואו "שועל האש" (82'), "צייד לבן, לב שחור" (90'), "מחפש צרות" (78'), "חצות בגן הטוב והרע" (97') ו"עולם מושלם" (93') – הסרט היפה שבו הצליח איסטווד הבמאי להוציא מקווין קוסטנר תפקיד נורא מרגש, משימה כמעט בלתי אפשרית בהתחשב במגלומניה הנפוחה שהשתלטה על קוסטנר מסוף שנות השמונים. האלימות המהפנטת של סרטי "הארי המזוהם" תסגור את המחווה: "הארי מזוהם" (71'), "שובו של הארי המזוהם" (73') ו"בכוח החוק" (76'). שווה לנסות לתפוס סרט או שניים, ואם אתם תקועים בבית נפוחים אחרי ניתוח שיניים לא פשוט, הנה לכם דרך לא רעה להעביר את היום.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully