התפקוד של המוזיקאי יונתן רזאל לא נפגע אחרי האירוע המוחי שעבר - כך אמר אחיו, המוזיקאי אהרן רזאל, בשיחה עם איריס קול ב-103FM.
"הוא מדבר ואפילו מצחיק", סיפר רזאל. "ניגנתי לו קצת בבית החולים. יונתן, חוץ מזה שהוא נשמה, הוא פשוט גאון מוזיקלי. אני מנגן על הגיטרה, ותוך כדי שהוא חצי ישן הוא אומר לי שהמיתר מזויף. אמרתי לו שאפשר להניח לזה עכשיו".
"אני לא מוסר פרטים רפואיים, אבל התפקוד שלו לא נפגע. הוא פשוט צריך להחלים ולחזור לאיתנו בעזרת השם. סוד ההחלמה שלו הוא להמשיך להתפלל", הוסיף.
רזאל הודה על התמיכה הציבורית שקיבלה משפחתו מאז פורסם אשפוזו של הזמר. "הרגשנו את זה מאוד", אמר. "תפילת רבים מייצרת אנרגיה חזקה של תמיכה, זעקה ואחדות. אני בטוח שהיא פותחת ודופקת על שערי שמיים".
שני האחים הם דמויות בולטות במוזיקה היהודית בדור האחרון. יונתן רזאל זכה להכרה ציבורית רחבה לאורך הקריירה שלו בעקבות אלבומו "בין הצלילים" מ-2012, שבו בלט השיר "קטונתי".
רזאל אושפז לפני כשלושה שבועות במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים במצב קשה בעקבות האירוע המוחי, ובמרכז הרפואי אמרו כי הוא סבל מדימום במוחו.
