1. בריאיון לידיעות אחרונות לקראת הופעתם המשותפת אמר מוש בן ארי כי הם ניהלו דיון אם לשיר "סאלאם" לחיילים. אברהם טל הוסיף: "אין לגיטימציה למילה הזו כרגע". עם אמנים כאלה, אולי באמת עדיף שישירו על זה שהשם אוהב אותם
2. "אנחנו לא מבריחים מצביעים של ליכוד אף פעם, אין להם אופציה אחרת. מה אתה רוצה שיצביעו? למסטול הזה מרעננה?", אמרו בערוץ 14 על מצביעי הליכוד וחשפו מה הם חושבים עליהם
3. גיא מרוז נוטש את אולפן "הפטריוטים" אחרי שהמגיש איתמר פליישמן השפיל אותו וכינה אותו "אידיוט שימושי". מי ראה את זה בא
4. דור הופמן לחץ את היד לליאו מסי. כיף לו לאללה, אבל נוצרה תחושה כאילו תכף נפתח יום שידורים מיוחד בעקבות כך
5. היו הרבה טייקים מטומטמים על חשיפת הסיפור של ראש השב"כ זיני והקהילה הגאה בארגון. כמובן שהשר עמיחי שיקלי קטף את המקום הראשון בתחרות הטייק המטומטם מכולם
ומה לדעתכם הרגע הכי מביך ששודר השבוע? ספרו לנו בתגובות
