נוגה בנאי, בתו של מאיר בנאי המנוח, השיקה בחודש פברואר את הסינגל הראשון שלה, "החוצה". כעת היא מוציאה EP ראשון ובו 5 שירים מקוריים שכתבה והלחינה. "יצירה ואמנות תמיד היו חלק בלתי נפרד מהחיים שלי, בכל מיני צורות", סיפרה. "לפני קרוב לעשור אבא שלי, שחי ונשם מוזיקה, נפטר. בשבילי זה היה קצת סוף העולם. המוזיקה הייתה בשבילי עוגן שלא מצאתי בשום מקום אחר באותה תקופה. מקום לכאוב, לכעוס, להתבטא בלי לחשוב על השלכות, להתגעגע, לא להיות לבד, להרגיש חזקה בתוך מקום מאוד חלש, להיות שונה בלי להרגיש חריגה".
מי שעזרו לנוגה לצאת החוצה והשתתפו בהפקת השירים הם דודה אביתר בנאי יחד עם תמיר מוסקט ("החוצה", "מי קטן יותר"), בן דודה שמואל בנאי ("אחרת", "עד שניזכר") והמוזיקאי דודו טסה ("מילים"). כולם ניגנו באולבום וגם עשו קולות. "להיות בת למשפחת בנאי זה כמו עשרה טון זהב", הוסיפה. "זו ברכה שמגיעה עם משקל. לא בוערת בי קריירה מוזיקלית, אבל בוער בי מקום שמחפש ביטוי, כנות, פגיעוּת, שינוי, גבולות, תנועה".
האזינו כאן למיני-אלבום המלא
יוצאת לאור: בתו של מאיר בנאי מוציאה מיני-אלבום
עודכן לאחרונה: 25.6.2026 / 10:27
