אחרי עונה שארכה כשלושה חודשים וחצי, גל רובין זכתה בגמר "האח הגדול" כשגרפה את מירב קולות הצופים. בגמר, ששודר הערב ברשת 13, זכה עומר ציפורי במקום השני. למקום השלישי הגיע אלירן ביטון, למקום הרביעי - רפאלה טווינה ולמקום החמישי הגיע נעם טקלה.
לאחר שיצא במקום השלישי, נשאל אלירן על ידי המנחים גיא זו-ארץ ולירון ויצמן למי מבין שני הפיינליסטים הוא קורא להצביע, ואמר "עומר". רפאלה מצדה קראה להצביע לחברה הטוב אלירן, מבלי לדעת שהוא הבא ללכת אחריה. נעם טקלה, שהגיע כאמור למקום החמישי, קרא להצביע לעומר. אף אחד מביניהם לא קרא להצביע לגל רובין.
בגמר הופיעו סטטיק ונועה קירל, שצפויים לשמש כמנטורים בתוכנית "דה וויס" שעולה בשבוע הבא ברשת 13. גם הבעל הטרי-יחסית, השוער דניאל פרץ, היה בקהל כדי לתמוך ולעודד את אשתו נועה קירל.
