וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומרים שאקי אבני נפל במיונים

22.1.2001 / 10:45

דנה קסלר על "200 סיגריות", סרט גרוע לפחות כמו ערב סילבסטר סטנדרטי במשולש אלנבי

"200 סיגריות", שמשודר בימים אלה ב"הום סינמה", לא נראה כמו סרט, אלא כמו בוק מצולם שבא להציג את כל הכוכבים הצעירים החמים ביותר של הוליווד ושל פריפריית האינדי שבצידה בצורה סמי-משעשעת. היות והוא בכל זאת אמור להיות סרט, התירוץ ההגיוני היחיד ששמעתי לזה שהוא כל כך גרוע זה שמטרת הפקתו היתה בסך הכל לקדם את מכירות הפסקול שלו.

ובכל זאת לא לגמרי ברור איך מישהו הצליח לדחוס לתוך סרט אחד את בן אפלק, קייסי אפלק, ג'נין גראפולו, כריסטינה ריצ'י, גבי הופמן, קורטני לאב, קייט האדסון (הבת של גולדי הון), מרתה פלימפטון, ובכלל כולם חוץ מטינקרבל, ולעשות סרט משעמם. אולי הוא לקח עצות מרפי רשף.

"200 סיגריות" היא קומדיה שעוסקת בטרגדיה השנתית המוכרת לכולנו: ערב הסילבסטר. כחלק מהטרנד למקם סרטים בסבנטיז ובאייטיז שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות, מתרחש הסרט הזה בסילבסטר של 81', מה שאומר שכולם לובשים בגדים מצחיקים ולא אמינים תקופתית ומחפשים זיונים בקדחתנות כי הם עוד לא שמעו על איידס.

יש בסרט כמה מומנטים משעשעים, כמו היחסים בין קורטני לאב לפול ראד (שזכור בתור בחל"בה של אלישיה סילברסטון ב"קלולס" ובתור קירבי קווימבי פילבי עם התסרוקת השובבית ב"אחיות"), או המפגש בין שתי טין-אייג'ריות פרחולינות מלונג-איילנד שהולכות לאיבוד באיסט-וילג' (כריסטינה ריצ'י וגבי הופמן) עם שני פאנקיסטים חביבים.

ב"200 סיגריות" יש מלא דמויות, שאמורות להיות מה שנקרא "דמויות צבעוניות". הן הולכות מפה לשם, לא עושות שום דבר מעניין ולא אומרות שום דבר מעניין על החיים, ככה שלפחות אפשר להגיד שהסרט נראה כמו ערב סילבסטר סטנדרטי במשולש אלנבי. ההיי-לייט הוא הופעת אורח של אלביס קוסטלו שמשחק את עצמו של לפני 20 שנה, ואם חושבים על זה, גם זה די דומה ללראות במסיבה את צביקה פיק, שגם הוא משחק את עצמו של לפני 20 שנה.





0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully