וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירנדה ורפיק כבר לא

3.3.2001 / 18:53

עם פרוץ העונה החדשה של "סקס והעיר הגדולה" קוראת דנה קסלר לארבע החברות המרירות לעשות סיבוב בטיילת של טבריה

"סקס והעיר הגדולה" - הסדרה שעוררה בשעתו אינספור פולמוסים למרות שהאמת העמוקה ביותר שאי פעם נאמרה בה היא שנשים אוהבות לקנות נעליים, אקסיומה עליה היא חוזרת שוב ושוב ושוב - חוזרת למסכים ביום רביעי הזה (ערוץ 2, 23:05).

היות והיא משובצת בדיוק בין יאיר לפיד לשידור חוזר של "אופטימיות קוסמית", הייתי חושבת שזה יהיה מתאים ומתבקש שקארי וחברותיה ייפגשו לסלט וינהלו איזשהו דיון בסוגיה מיהו גבר סקסי יותר: יאיר החסון עם הג'ל או שמא רפיק הקטן עם השאנטי. אך במקום זה כל מה שתקבלו בפרק הראשון של העונה החדשה זה ארבע חברות מרירות נוסעות על מעבורת עד לסטטן-איילנד כדי לצפות במופע חשפנות של כבאים.

היות ולשתיים מהן יצא מזה זיון, הייתי אומרת שיצא משתלם, אבל אם המצב הוא עד כדי כך קשה שהן צריכות לחרוג ממנהגן ולצאת ממנהטן בשביל לחפש חתיכי צווארון כחול (או פוליטיקאים שמתחנפים לפרולטריון), הן היו יכולות לעשות מאמץ אחד קטן ולהעיף מבט גם על מיטב בחורינו. אחרי הכל, לאור ההערה השנונה של קארי שסטטן-איילנד היא כמו עיר קטנה באירופה – המוזיקה תקועה בסבנטיז ומותר לעשן בכל מקום – נראה לי שהיא היתה מאוד נהנית בדיסקוטקים של טבריה. ואני מבטיחה שאצלנו אפילו מירנדה לא היתה חוזרת למלון לבד.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully