וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנתי המפכ"ל אהרונישקי והניצב סדבון יהיו הערב סלקטורים

3.3.2000 / 20:00

יעל נעמני על הרייב החותם את פסטיבל הדיוארס סשנז, בכיכובו העולץ של די ג'יי טים, החמד מן הצמד התותחי יוטה סיינטס

שתי בשורות טובות לאלה שזכו לחוות את פלופ רייב הבחירות במסגרת הפקות הדיוארס סשנז לפני שלושה שבועות, לקראת רייב מספר 2 בסדרה שיתקיים הלילה. 1. הפעם אין סיבה להסתיר את האמת המלאה, כי די.ג'יי טים הוא באמת חצי ההרכב יוטה סיינטס, ולא חבר שלהם או מי שדרכו הצטלבה בדרכם. 2. הפעם תמוקם המסיבה לא בהאנגר 11 המסריח - שכמעט תמיד יהיה גדול באלף מידות על כמות המקפצים בו, כלומר לא קיימת האפשרות שהסאונד לא ילך בו לאיבוד - אלא במועדון החדש TLV, שרבות ההתפארויות על רמת ההשקעה בו. הלילה, כנראה, המיקסר לא יישרף.

די.ג'יי טים הוא טים גארבאט, שביחד עם ג'ז וויליס מרכיב את הצמד האלקטרוני הוותיק יוטה סיינטס. אמנם האלבום השני שלהם, שיצא לא מזמן, לא היה משהו, אבל מדובר באנשים שעשו דאנס הרבה לפני שמדונה גילתה את וויליאם אורביט ומיראווייז, כאלה שהשתכשכו בביצת הסימפולים עם הקיי.אל.אף ברגעים הראשונים של שנות התשעים, וזה מקנה להם מספיק נקודות זכות. אבל, חשוב להזכיר, הערב זאת לא תהיה הופעה של ההרכב, אלא די.ג'יי סט של גארבאט.

מה הוא בדיוק ינגן שם? לא ממש ברור. אבל מכיוון שהוא לא התחיל לתקלט אתמול או לפני יומיים, ואם לוקחים בחשבון את שותפיו המקומיים לליין אפ – הטקנואידים אבנר מלכה וגיא מרגלית – שווה לצאת מהבית ולבדוק מה יש לו להציע לרגליים שלכם.

* הערב, מועדון TLV, החל מ-22:00

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully