וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי נגד צבא ההגנה לישראל

9.10.2003 / 11:36

"החלטנו לזרז את נישואיה של בר", הודיעו בני משפחתה של הדוגמנית בעקבות נישואיה החפוזים לידיד המשפחה אריק ויינשטיין (39), שבוע לפני מועד גיוסה

בעלה הטרי של הדוגמנית בר רפאלי (18) הוא אריק ויינשטיין, בן 39 מפתח תקוה - כך מדווח היום "ידיעות אחרונות". רפאלי היתה אמורה להתגייס היום לשירות בצה"ל, אולם חתונתה החשאית והזריזה של הדוגמנית, עליה דווח אתמול, תבטל את עתידה הצבאי.

משפחת רפאלי כועסת מאוד על צה"ל, שלטענתה לא איפשר לדחות את גיוסה של הבת ולערוך לה שורת בדיקות רפואיות עליהן המליץ רופא המשפחה. אביה, רפי רפאלי, אמר ל"ידיעות": "זו בושה וחרפה איך שהתייחסו לבת שלי. טרטרו אותה בבקו"ם עד שהיא יצאה משם בוכה... היא היתה המומה מהמבטים סביבה, כאילו היא חייזר... בר רצתה מאוד להתגייס. היא מעולם לא ביקשה להתחמק משירות, אבל שלטונות צה"ל התנהגו כלפיה בצורה משפילה ומעליבה. אחרי שהבנתי ששמו אותה למטרה ולא נותנים לה צ'אנס להיבדק, לא נותרה ברירה: החלטנו שהיא תזרז את נישואיה, שתוכננו לאחר השירות הצבאי".

על פי הדיווחים, ההחלטה על הנישואים התקבלה רק ארבעה ימים קודם לחתונה, שהתקיימה ביום שלישי שעבר באולם ארועים בפתח תקווה. עוד יודע "ידיעות" לספר כי החתן הטרי, אריק ויינשטיין, הוא חבר ותיק של המשפחה, וכי רפאלי היתה בכלל צמודה בחודשים האחרונים לאורי בר-נתן, בנה של דליה בר-נתן, אשתו של המיליארדר ארווין אייזנברג.

היום בערב, אגב, במושב בני ציון, מתחתן אחיה הגדול של בר, ניל. רפאלי ואמה אמורים לנסוע בשבועות הקרובים לשהות ממושכת באירופה.

תגובת צה"ל: "מבחינתנו, בר רפאלי אינה שונה מכל מועמדת אחרת לגיוס, וכך נהגנו כלפיה. הממצאים שהציגה בר רפאלי, גם מבית החולים, אינם מעידים שהיא איננה כשירה לגיוס. הטענות האלה מעוררות תמיהה וסימני שאלה, כמו גם הנישואים החפוזים. אנחנו עדיין ממתינים למסמכי הנישואים, ולבד מהפרסום בעיתון לא קיבלנו בשלב הזה שום מסמך שמעיד על כך שהיא נישאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully