וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו ציפור קטנה בלב או שאתה סתם שמח לראות אותי?

6.3.2001 / 9:14

דנה קסלר על האוסף החדש של יגאל בשן, לכל מי שלב ציוני גאה עוד פועם בחזהו

מאז שאסי וגורי הפכו את יגאל בשן לאייקון פופ מן השורה הראשונה, זה היה רק עניין של זמן עד שהד ארצי יעלו על ההייפ ויוציאו לבשן אוסף כפול ומכובד של מיטב להיטיו לאורך השנים. מעבר לאלבום תמונות מפואר שמתחקה אחר התסרוקות של בשן לאורך השנים ומראה כיצד אדם אחד קטן הצליח לעשות שימוש מועיל באספקת הצ'אפסטיק של מדינה שלמה, כולל האוסף מגוון רחב של להיטי אמצע הדרך ישראליים משלושים השנה האחרונות.

ואחרי האזנה לארבעים הקטעים שבאוסף "יש לי ציפור קטנה בלב", כל שעליכם לעשות זה להחליט איזו תקופה ביצירתו של בשן אתם הכי אוהבים: תקופת הטקסטים המצחיקים של דורי בן-זאב כדוגמת "מכת שמש" ו"דוד יפה עיניים (דאנס תנכי)", תקופת "גם אני יכול להיות צרוד וסקסי כמו גרי אקשטיין ודני ליטני" כדוגמת "ג'זמין", תקופת אמצע האייטיז השרמנטית שלו כדוגמת "אל תגעו באהבה" ("אני בחור סנטימנטלי/ מתרגש משיר ישן/ לא יודע איך זה בא לי/ אולי אנ'לא נולדתי כאן") או שמא תקופת הופה היי הקרקסית.

מצד שני, אין צורך להחליט, כי יש פה משהו בשביל כולם. אם שיר תבוסת הקדם-אירוויזיון של שלישיית כמו צועני, "אנחנו נשארים בארץ", לא מרעידה מיתר ציוני בלב, וגם רמיקס 2000 ל"ציפור קטנה בלב" לא עושה לכם את זה - אל אף שאני ממליצה עליו בחום כתחליף ל"זומבי ניישן" במגרשים - תמיד נשאר שיר אחד שלא ישאיר אתכם אדישים: "סיון". ואם לחברה שלכם קוראים במקרה סיון, אז בכלל!

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully