וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכון או לא נכון שאושיק לוי אלרגי לאבוקדו?

8.3.2001 / 10:57

גיא סבר על "שוטינג סטארס", התוכנית הכי מצחיקה שאתם עוד לא רואים בטלוויזיה

זה ממש לא חדש שבשביל חובבי ההומור הבריטי בי.בי.סי פריים הוא אי של שפיות בין שלל הרפי רשפים ושעשועוני המי רוצה להיות בכספת. אם מונטי פייטון עושים לכם את זה יותר מ"שמש", הגעתם אל הארץ המובטחת, ואם תחפשו טוב תוכלו למצוא בלוח השידורים של הערוץ החל מהשבוע גם את "פתן שחור" האלמותית של רואן אטקינסון, כחלק מבית הספר להומור שחור וסרקזם. אבל עוד לפני זה חובה לבדוק את השעשועון Shooting Stars ("יורים בכוכבים" בגירסת הלוויין או "כוכבים נופלים" בזו של הכבלים), שלגמרי לא נראה כמו שום תוכנית טלוויזיה שראיתם קודם.

השעשועון, בהנחיית צמד הקומיקאים הבריטים ויק ריבס ובוב מורטימר, הוא שעטנז של אוסטין פאוורז ו"תשע בריבוע" בתוך יקום אלטרנטיבי. ויק ובוב הם זוג קומיקאים שנונים ואינטליגנטים שמתנהגים לרוב כמו ילדים בני שלוש. הם מארחים בכל תוכנית מיני סלבס בריטים, ממיטב הברנז'ה הלונדונית - מרובי וויליאמס דרך ארווין וולש ועד לחזאי מזג אוויר, דוגמניות, שחקנים או שפים מקומיים - לחידון נושא פרסים מצחיקים, שמורכב מסדרת שאלות נונסנס שמערבבות סלפסטיק וציניות, הומור מתוחכם בעטיפה זולה.

הבייב השוודית ומנחת אירוויזיון 98' אולריקה ג'ונסון ושדרן הרדיו והקומיקאי מארק לאמר עומדים בראש שתי קבוצות, המתחרות על הזכות לשלוח אחד מחבריהן לסיבוב הגמר. השלב הראשון מורכב משאלות "נכון - לא נכון", רק שאם במשחק כמו "תשע בריבוע" היתה לשאלות אחיזה במציאות, כאן אין סיכוי למצוא שום דבר שמתקרב לרצינות. נכון או לא נכון שברוס וויליס אלרגי ליריות?

בשלב החיקויים של התוכנית תוכלו לגלות איך נראה תחת של חתול או איך נראה אבר מינו של קית ריצ'רדס. וזה עוד כלום לעומת השלב הבא, שבו מתבקשים המשתתפים לקרוא ליונה מקרטון בהמיית יונים, או לעומת שלב הגמר, שבו נדרש אחד המתחרים מהקבוצה המנצחת לבצע משימה מביכה בעבור פרס אסטרונומי של 30 פאונד. הזכייה לא חשובה, וגם המשחק בעצם לא ממש חשוב. הצחוק המשחרר שבדרך הוא עיקר העניין, וב-Shooting Stars, כאמור, מותר לצחוק על הכל. אף אחד לא שמע כאן על פוליטיקלי קורקט. וגם אם לא נולדתם באזור לונדון, זאת התוכנית הכי מצחיקה שאתם עוד לא רואים בטלוויזיה.

* התוכנית "כוכבים נופלים" משודרת בערוץ בי.בי.סי פריים ביום שבת בשעה 24:00 וביום שני בשעה 23:00






0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully