וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפרפרת בראש צעיר ומוטרף

14.3.2001 / 9:06

דנה קסלר על סרט הווידאו "רוד טריפ", קומדיית נעורים נטולת קליימקס, מלבד הבחור שנראה כמו איתי אנגל

על פניה "רוד טריפ" היא קומדיית נעורים סטנדרטית. שלושה חברים ועוד חנון עם אוטו יוצאים למסע מניו יורק לטקסס כדי להציל את מערכת היחסים של אחד מהם לאחר שהחבר'ה בטעות שלחו לחברה שלו באוניברסיטת אוסטין קלטת סקס ביתית של החבר שלה שבגד בה (רק בגלל שהיא לא התקשרה). בדרך קורים כל מיני דברים שקורים בדרכים (המכונית שלהם מתפוצצת, הם גונבים אוטובוס מבית ספר לעיוורים, הם תורמים זרע, החנון מאבד את בתוליו לכושית ענקית, הם מעשנים גראס, מדברים על זיונים ושרים שירים של טוויסטד סיסטר).

העלילה מסופרת על ידי תלמיד קולג' שמשום מה קוראים לו בארי מאנילו והוא מגולם על ידי טום גרין, שהוא כוכב באם.טי.וי אמריקה אבל כאן אף אחד לא שמע עליו אז זה לא עוזר לנו. לעלילה הנ"ל אין שום קליימקס, פה ושם רואים קצת ציצים כמתחייב, ואפשר לזהות שלל כוכבים צעירים מ"אמריקן פאי", "קלולס" (אחד מהסרט ואחת מהסדרה), "מועדון 54", "גו", "פליסיטי" וכו'. כאמור – לא שום דבר יוצא דופן ובטח שלא שום דבר שמצדיק מסע ברחבי ארצות הברית וגם לא מסע עד לספריית הווידאו.

כל זאת אלמלא דבר אחד: את תפקיד קייל החנון משחק בחור מאוד מאוד מוזר בן 23 מטנסי העונה לשם די.ג'יי קוואלס, שהוא לא מאסכולת החנונים הקלאסיים שאי אפשר שלא לאהוב כמו ג'ייסון ביגס או ג'ייסון שוורצמן, ואפילו לא מאסכולת החנונים המוזרים המתאמצים כמו סטיב ארקל. די.ג'יי קוואלס עומד בקטגוריה בפני עצמה. האינפורמציה שהצלחנו ללקט עליו היא שהוא היה חולה סרטן ושהוא לא מתקלט, שתי עובדות שמתיימרות להסביר למה הוא נראה ככה. ואנחנו אומרים - צריך לראות כדי להאמין. ואם אין לכם פנאי לראות את הסרט, תראו את "החפרפרת". איתי אנגל זה מספיק דומה.



0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully