וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארין ברוקוביץ', הגברת לינוביץ' על הקו

26.3.2001 / 10:31

לרגל זכייתה השערורייתית באוסקר נועץ שי גולדן את שיניו בג'וליה רוברטס, הבחורה שהוכיחה כי אלוהים עושה מערוף רק לכוסיות


מאז ש"ארין ברוקוביץ'" עלה, רץ קטע חזק מאוד, גם בשדרות סנסט וגם בבית העיריה בקריית מלאכי, שאומר שצריך לפרגן לג'וליה. מאחורי הטרנד הזה מסתתרת ההנחה האונטולוגית שהגיעה שעתה של ג'וליה, שהגיע תורה לעמוד בראש התור למערופים. לפול ניומן זה לקח כמעט שלושים שנה, עם התפקיד המוזמן ב"צבע הכסף", לטום קרוז זה לקח כמעט עשרים, אבל ג'וליה שלנו, היא לקוחה מהסיפור על ההוא שאלוהים נתן לו גם אגוזים וגם שיניים וגם סט מפצחים מהודר, על כל מקרה.

בשבוע שעבר צפיתי באיזה קליפ מ- E , ערוץ הבידור האמריקאי. מישהו אמר שם שזו ההופעה הטובה ביותר של ג'וליה מאז "מיסטיק פיצה". נשפכתי, באמא של ריצ'רד גיר. ואז הבנתי שאנשים רציניים באמריקה, כשהם חושבים שטום הנקס הוא אחלה שחקן ושמאז בטי דייוויס ועד קיית הדסון לא קמה כג'וליה. הכנסתי מקל עם שפיץ צמר גפן לאוזן כדי להתאושש.

עכשיו, אני מבין שהוליווד זקוקה לג'וליה כמו ש"בדיחמין לשבת" זקוקה לדידי מנוסי. ואני קולט גם את העניין שאוסקר לג'וליה טוב לתעשיית הסרטים, בימים שבהם המגה סטארים והמגה להיטים בסכנת התאיידות, ואני מסוגל גם להפנים שהציבור הרחב - מה שנקרא "העם" - זקוק לגיבורים מנייר ולאבק של כוכבים כדי לגמור את השבוע, רגע לפני השואה הרדיואקטיבית. אבל אם כבר, מה עם איזו עצם בכיוון של סיביל שפארד, למשל? היא היתה מגה בייב רצינית הרבה לפני שג'וליה ידעה ללכת על עקבים גבוהים. ועוד לא הזכרתי במילה את העוול שעשתה ההיסטוריה לשלי ווינטרס.

וכאילו, זה אחלה דבר שבעולם שלג'וליה יש חבר עם לוק אינדיאני/פורטוריקני/מולאטי/אפרו יהודי הכי פוליטיקלי קורקט בעולם. ואפילו שכולם חושבים שהוא מה זה שיחק אותה והכל, אני בכלל בתקופה של "כמה בנאדם יכול כבר לטחון את העניין הזה עם ג'וליה רוברטס?". בנג'מין, אתה מבין בכלל איזה נזק תדמיתי אתה גורם לעצמך? תסתכל על לייל לאבט, ג'ייסון פטריק, קיפר סאתרלנד - אפילו בליינד דייטים לא מצליחים לסדר להם מאז שג'וליה השפיטה אותם בריל טיים טי.וי. ועוד כאילו אחד לסיום - אם ג'וליה מקבלת את האוסקרון, זה רק מוכיח לי את מה שידעתי מזמן: שאלוהים משחק אותה פייר רק עם כוסיות. וזה למה אני נרשם לקארין דונסקי בשנה הבאה.




0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully