וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתפארת ארצות הברית של אמריקה

1.4.2001 / 10:43

דנה קסלר מחסירה פעימה לקראת העונה החדשה של "דוסון קריק", ושימותו הציניקנים

יש דברים יותר חשובים מעבודה ויש דברים שלא קונים בכסף, כמו מחלות מין או ההתרגשות הגדולה שלפני עונה חדשה של "דוסון קריק". לכן, אם מישהו מצפה ממני לראות מבעוד מועד פרקים מהעונה החדשה, לקרוא תקצירי פרקים באינטרנט או לעשות איזשהו מעשה אחראי מהסוג הזה כדי להוכיח שאני משקיעה בעבודה ולא סתם מחפפת, שילך לחפש את החברים שלו. הם בטח לא יזהו אותו ולא ירקו עליו, כי אין להם נשמה. כשזה מגיע ל"דוסון" אין לי אינפורמציה נוספת לספק לכם לגבי המתרחש בעתיד, וכל מה שיש לי להגיד יוצא ישר מהלב. כשפייסי וג'ואי הפליגו אל עבר השקיעה בסוף הפרק האחרון של העונה הקודמת, הלב שלי החסיר פעימה. ואם הציניות עדיין היתה באופנה, אנשים היו מתלבשים כמו סיינפלד ומסתובבים עם נעלי התעמלות לבנות.

העלילה המרכזית של העונה האחרונה היתה ההתקרבות ההדרגתית של פייסי וג'ואי זה אל זו, שהתחילה בתור ידידות. גו'אי היתה צריכה את פייסי כדי להתגבר על ההשפלה שהיא ספגה כשניסתה לפתות את דוסון, ואילו פייסי היה צריך אותה כדי להתגבר על הכאב מהבגידה של אנדי. אחרי שהם נהיו ידידים ממש טובים, שזה אומר שהם הלכו ביחד לשיעור ריקודים סלוניים ושפייסי ניקה את השירותים באכסניה של ג'ואי ואחותה, התחיל פייסי לשים לב שהוא מתאהב בג'ואי. למזלו עבר פייסי כמה תהליכים משמעותיים מאז תחילת הסדרה, בתומם הפך מליצן חסר ביטחון לגבר רגיש וחזק שיש לו אומץ ללכת עם הרגשות שלו - ותודה לאנדי שפתחה אותו מבחינה רגשית ולמורה תמרה שפתחה לו את השועה. שמתם לב, אגב, איך הסירה שהוא שיפץ במו ידיו ובסוף קרא לה "אהבת אמת" משקפת את המטאמורפוזה שהוא עבר? ג'ואי בטוח שמה לב, וגם אם לא, בחור שמוכן להכניס את היד שלו לאסלה בשביל לעזור למצוקה הכלכלית של הנערה אותה הוא אוהב, זה לא דבר שמוותרים עליו כל כך בקלות.

השאלה עליה ודאי נקבל תשובות בעונה הזאת היא מה עבר על דוסון במהלך הקיץ ולאיזה תובנות הוא הגיע לגבי מערכות היחסים המורכבות שלו עם חברו הטוב ונערתו הנצחית, כאשר מה שאנחנו באמת רוצים לדעת זה מה בדיוק קרה בהפלגה הרומנטית של פייסי וג'ואי והאם הם לקחו מספיק קופסאות שימורים של תירס לדרך. השעה של פרוץ העונה מתקרבת, ואת המתח אפשר לחתוך עם סכין. אני רק מקווה שדוסון, אנדי, ג'ן וג'ק לא בזבזו את החופש הגדול על קיטורים אלא הקימו להקת ראפ-מטאל – ככה הם גם היו מוציאים את התסכולים שהם צברו בעונה האחרונה בדרך כל-אמריקאית יצירתית וגם מחזירים את קייפסייד למפת התיירות.

* "דוסון קריק" משודרת בערוץ 3 ביום ראשון בשעה 21:15

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully