וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לך תוכיח שאין לך בת

1.4.2001 / 10:52

דנה קסלר על ה"בוורלי" החדשה הקרויה "גרוס פוינט", סדרה לחובבי אנורקסיות בבגדים קטנים של גוצ'י

נראה שההצלחה של "סקס והעיר הגדולה" עלתה לדארן סטאר לראש. לא כל יום יורק אדם לבאר של ארון ספלינג שעד לא מזמן מימיה השקו לו את העציצים במרפסת. זה לא שלארון ספלינג אין חוש הומור (עובדה – זה האיש שעומד מאחורי אייזיק מ"ספינת האהבה") ושהוא לא מסוגל להעריך את הערך הסאטירי שיש ב"גרוס פוינט", אבל לצחוק על הבת שלו זה כבר עובר כל גבול. מה, סטאר לא יודע שטורי סבלה מספיק מזה שהציצים שלה יצאו מוזר בניתוח?

"גרוס פוינט" היא הסדרה החדשה של דארן סטאר, ומטרתה היא להיות פרודיה על מאחורי הקלעים של "בוורלי" (סדרה בה עבד סטאר עם ספלינג, כמו גם "מלרוז פלייס"), כאשר האלמנט הפרודי בעצם בא להסוות את העובדה שהסדרה הזאת היא "בוורלי" בפני עצמה. כשהחיים מחקים את האמנות והאמנות מחקה את "בוורלי" שמחקה את החיים כפי שהיא משתקפת באמנות או ההפך, העניינים מתחילים קצת להתבלבל. וזה ש"גרוס פוינט" היא סדרה בתוך סדרה - מה שאומר שכל דמות ב"גרוס פוינט" מתכתבת בו זמנית עם שתי דמויות שונות מ"בוורלי" - גם מעט מקשה על החיים, אבל האמת היא שזה לא ממש משנה, כי במילא בכל מקום יש כוסיות בבגדים קטנים של גוצ'י.

הבעיה האמיתית התעוררה כאשר ספלינג ראה את הפיילוט של "גרוס פוינט" והזדעזע לפגוש דמות בשם מארסי שהיא נחמדה מדי, חסרת בטחון, בעלת הפרעת אכילה ודוד שהוא ראש הרשת, וכבונוס היא גם די דומה לבת שלו. אחרי שהלחצים הנכונים הופעלו שונה קצת הפיילוט ובסדרה עצמה בוטל אלמנט הפרוטקציה הפנים-תעשייתית של מארסי, וגם סצינת בולימיה בה היא מקיאה בתוך לימוזינה נשארה על רצפת חדר העריכה. לא שזה משנה, כי עדיין אפשר לזהות שהבדיחה היא על חשבון טורי, ומה שבאמת חשוב זה שמארסי היא כוסית בבגדים קטנים של גוצ'י. בכלל, זה הדבר הכי חשוב תמיד, ואל תתנו לכל מיני בעיות כמו רייטינג, קלפטומניה, אנורקסיה, נימפומניה, אלכוהוליזם ומנדבושקעס לתת לכם לשכוח את זה.

* "גרוס פוינט" משודרת בערוץ 3 ביום ראשון בשעה 20:55

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully