וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצחוקים הוקלטו ביום חול?

4.4.2001 / 10:43

דנה קסלר על הסדרה האיומה "בט", שמוכיחה כי רק הומואים יכולים לקנות את הקסם הוולגרי של הגברת מידלר

אז מה אם "בט" היא סדרה איומה וכושלת ורשת סי.בי.אס החליטה לבטל אותה לפני שהיא תגרום ליותר מדי נזקים? אצלנו דווקא אוהבים שאריות מפח הזבל האמריקאי – לא ביקרתם ב"שבוע אמריקה" באחת מרשתות השיווק לאחרונה?

אי אפשר להכחיש שהכניסה של בט מידלר לעולם הסיטקומים היא פיאסקו, ואם סיינפלד היה יודע שזה מה שיקרה, הוא לעולם לא היה מארח אותה בתוכנית שלו, אבל מצד שני אפשר להסתכל על כל העניין גם מנקודת מבט אנתרופולוגית. הצחוקים המוקלטים של עולם הסיטקומים מעולם לא הדהדו חזק כל כך. ההרגשה הכללית אחרי פרק של "בט" היא כל כך מזעזעת, שהיא כמעט קטרטית.

הדיווה דה לה שמאטע בט מידלר משחקת את עצמה בסיטקום החדש הזה על שמה, והמטרה שלה היא להראות שהיא מה זה משוגעת על כל הראש (ככה זה כוכבים, אין מה לעשות) ועם זאת מתוקה, חמודה, מצחיקה, מלאת כוונות טובות ואם ורעיה למופת, ועל כן אי אפשר שלא לאהוב אותה. בואו נאמר שזה לא עובד, וההומור העצמי שלה, שמבוסס כולו על זה שהיא משחזרת בדיחות בט מידלר ישנות על המלחמה הנצחית שלה נגד הקילוגרמים העודפים, על זה שרק הומואים מעריצים אותה או על איך שהיא הפסידה את האוסקר לסאלי פילד לפני כל אותן שנים, גם לא עוזרת.

תמיד חשבתי שרק אני לא מבינה את הקסם הוולגרי של הבהמה הג'ינג'ית המנשנשת כי רק אמריקאים באמת יודעים להעריך קיטש ורק הומואים באמת יודעים להעריך קאמפ, אבל מסתבר שהפעם הרייטינג עשה את שלו. כנראה שבט לא היתה צריכה להשתמש בקלף הביצוע ההומוריסטי ל"הרוח מתחת לכנפי" כל כך מוקדם בעונה.

* "בט" משודרת בערוץ 3 ביום רביעי בשעה 20:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully