וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה פינץ' ונינה עושים את הסדר?

5.4.2001 / 9:54

דנה קסלר על העונה החדשה של "תהרוג אותי וזהו", שתנסה להתמודד בגבורה עם רף הריגוש הגבוה שהציבה העונה החולפת


בעונה האחרונה הגיעה "תהרוג אותי וזהו" לשיאים חדשים והיתה רצופה ברגעים בלתי נשכחים כמו כשמיה ניסתה לשכנע את נינה שהנחיתה על הירח לא היתה מתיחה, כשנינה גילתה שהיא היתה הנהגת שדרסה את אליוט בתאונת פגע וברח כשהוא היה בדרך להציע נישואים לחברתו והרסה לו את החיים, כשג'ק התקשה לקנות לדונלד טראמפ מתנה ליומולדת, והפרק הגדול מכולם: פרק הסרט הדוקומנטרי על נינה ון-הורן, שעוקב אחר חייה הסוערים מאז שנתגלתה בתור ילדה כפרית ביישנית בשם קלייר נודלמן ועד שהיא כבשה את העיר הגדולה בתור דוגמנית צמרת וכוכבת סרט הבלקספלויטיישן "פוקסי טראבל", דרך הידרדרותה לחברות בכת סודית ועד התפקיד המכריע שהיה לה בסגירת סטודיו 54 והפינגווין.

הפרק היחיד שהצליח להתחרות בו (ובאמת שקשה להתחרות במעלליה של נינה בסבנטיז) היה הפרק האחרון של העונה, בו נשלח דניס פינץ' לעשות כתבת תחקיר בתיכון, כי הוא הבנאדם היחיד במערכת של "בלאש" שמסוגל להתחזות לטין-אייג'ר מן המניין (ואף מילה לנינה). למרבה ההפתעה החזרה של פינץ' לתיכון היוותה עבור החנון הנצחי חוויה מתקנת. בפעם הראשונה בחייו חווה פינץ' מה זה להיות מקובל, ומסתבר שלהיות מקובל זה לקבל הזמנה מהצ'ירלידרית הראשית - סברינה המכשפה הצעירה, לא סתם - להיות הדייט שלה בפרום. האמת היא שברגע האחרון המוסר של דניס השתלט עליו והוא ויתר על ההזדמנות החד פעמית לפתוח צ'ירלידרית. במקום זה הוא התנשק עם נינה. ועם השוק הזה היינו צריכים לצאת לפגרה.

אך אין מה לדאוג, ילדים, כבר בפרק הראשון של העונה החמישית נגלה מה באמת קרה בין פינץ' לנינה באותו לילה במשרד. חוץ מזה יש לקוות שפינץ' ונינה יספקו את הסחורה במהלך כל העונה, כי מאז שמיה ואליוט נהיו זוג - איפשהו במהלך עונה ארבע - הם הפכו להרבה פחות מעניינים. איפה הימים בהם היה אליוט מנסה להפריד בין מיה להרקולס?

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully