וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל אמרתי לך לשים קונדום, אמא

5.4.2001 / 10:06

דנה קסלר על סדרת הנעורים החדשה "בנות גילמור", שעשויה לעורר עניין בקרב קהילת העיוורים החנפנים

ביום חמישי, 5 באפריל, מתחילה סדרת דרמה חדשה בשם "בנות גילמור" (קוראים לזה ככה למרות שמדובר באם ובתה כי האמא כל כך צעירה וחטובה שהן נראות ממש כמו אחיות, איזה יופי, ממש לא להאמין, יא אללה!), שמתרחשת בעיירה שקטה, נקייה, אידילית ושטופת אור בקונטיקט, כהרגלן של סדרות דרמה מהסוג. מישהו זוכר את המדרכות הנקיות והעצים הגזומים ב"פרובידנס"? לא הייתי מתפלאת אם גם בבית של בנות גילמור לא נועלים את דלת הכניסה כמו בבית משפחת לירי ב"דוסון קריק". מקסימום השכנה ממול תפרוץ פנימה כשפאי תפוחים טרי בידה.

הרעיון של הסדרה הוא שבמערכת היחסים בין האם החד הורית ובין בתה הטינ-אייג'רית, ש-16 שנה מפרידות ביניהן בסך הכל, התפקידים קצת התהפכו, מה שאומר שרוח הנעורים מבעבעת בעורקיה של האם (כל עוד הבגדים הצמודים לא חוסמים לה את זרימת הדם) בעוד שהבת היא חנונה, בוגרת, אחראית ורצינית. לצערנו הפעם זה לא נראה כמו ב-Absolutely fabulous.

כדי שנבין את עקרון ההיפוך מטיחה בנו הסדרה מיני קלישאות לעוסות, כמו למשל שהאמא מתוודה שבחורים עם שיער כהה, עיניים מסוכנות, קעקועים ואופנוע הם הכי מדליקים ושהיא מתעקשת לקצר לבתה את החצאית ולמרוח לה לקה על אצבעות הרגליים לפני יומה הראשון בבית ספרה החדש בטענה ש"בבית ספר פרטי יש ילדות רעות וכולם יודעים שלילדות רעות יש לקה אדומה על הציפורניים". שלחו תזכיר על העניין הזה ואני לא קיבלתי?

תדמית הגודי-גודי של הבת, לעומת זאת, מתוחזקת על ידי זה שהיא קוראת את "מובי דיק" ו"מדאם בובארי" להנאתה. מתחת לעץ! ולפעמים, למרות ההבדלים ביניהן, ישנן גם נקודות השקה בין השתיים - אחרי הכל אפשר לחשוב שהן אחיות, שלא לומר תאומות, מנקודת מבטו של עיוור חנפן לפחות - שמתבטאות במריבה המטופשת למי מהן יש ציצי יותר גדול או בעובדה הפתטית ששתיהן שומעות מייסי גריי כשהן מבואסות. קחו את Tumbleweeds בווידאו ותחסכו לעצמכם הרבה מאוד זמן, בו תוכלו לעשות משהו מועיל כמו ללכת לצוד חתיכים עם אמא.

* "בנות גילמור" משודרת בערוץ 3 בימי חמישי בשעה 21:15

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully