וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי מרציאנו חוזרת?

29.3.2004 / 18:52

מפיקי "כוכב נולד 2" שוקלים לשבור את המילה של ריקי גל ושות' ולאפשר למתמודדים המודחים – בהם נטלי מרציאנו שלנו - לחזור למסלול. וכי ידה הארוכה של וואלה! תרבות בדבר?

ידיעות אחרונות מדווח היום כי מפיקי הסיקוול הטלוויזיוני "כוכב נולד 2" שוקלים לשבור את הכלים ולערער על סמכותו המוחלטת של חבר השופטים. היערכות מחודשת תאפשר לצופים בבית לשלוף מתהומות הנשייה מועמדים שנופו תמורת דמי ס.מ.סים (smsים). לטענת יוצרי התוכנית הרעיון נבע מהקושי לבחור בכשרונות שיעלו לשלב הבא בשל ריבוי "מועמדים טובים ופחות מדי מקום" – מתוך 150 מועמדים שהגיעו לשלב הניפוי הלפני אחרון צריך היה לבחור רק 26. יש שיאמרו שהרצון להשיב מועמדים שנופו מעיד דווקא על חוסר במתמודדים להיטיים, אבל למה להיות קטנוניים.

השם החם והבולט מבין המסולקים הוא זה של נטלי מרציאנו. איננו מבקשים לזקוף שינוי מגמה זה לזכותנו, אך לא נכחיש כי דב הירש, שחגג את הסיפתח שלו בוואלה! תרבות אך אתמול, פרסם כאן מאמר נשכני שזכה לתמיכה כמעט גורפת מן הציבור (תופעה יוצאת דופן כשלעצמה) בו תבע את עלבונה של מרציאנו אל מול עריצותם של השופטים. הייתכן שהירש ו-550 המגיבים שלו תרמו את שלהם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully