וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נט ג'קסון מקפלת את השד

30.3.2004 / 15:06

בראיון ראשון אחרי פרשת הדד-גייט טוענת החולצת כי מקור הפרשה ב"תאונת תלבושות"

ג'נט ג'קסון מקפלת את פיטמתה: אחרי ימים ארוכים של שתיקה גאה שדינה כדין התרסה האומרת "שלפתי כדי להרוג" יישרה לפתע קו עם המוסרנות האמריקאית ועם גירסת ג'סטין טימברלייק, שכבר טען תחת כל מיקרופון רענן שמדובר ב"תאונת תלבושות". בראיון ראשון, שהעניקה לדייויד לטרמן בתוכנית הלייט נייט שלו, טענה ג'קסון שפרשת השד-גייט היתה "תאונה".

ג'קסון אמרה עוד למראיין הנמרץ כי לציבור וודאי נמאס לשמוע מכל העניין וחמקה מרוב השאלות. כשלטרמן לחץ היא השיבה לו ב"ג'יזס" שמיד כוסה בצפצוף צנזורה עצבני. לאחר מכן הסבירה שמקורה של הפיטמה בפגם שהיה בתלבושת. לדבריה, על פי התוכנית המקורית ג'סטין היה אמור להסיר את החלק העליון של תלבושתה ומתחתיו אמורה היתה להסתתר פיסת בד נוספת, אך לא כך היה. ג'קסון הודתה שהיא וג'סטין לא ערכו חזרות על האטרקציה.

שינוי הגירסה של ג'קסון בא ככל הנראה בתגובה לעליהום הקיצוני שהטיחו בה שמרני אמריקה על שתיקתה הרועמת וסירובה להתנצל. אנשי רשת סי.בי.אס, שספגו את פרשת השד-גייט וזמן קצר לאחר מכן שידרו את טקס חלוקת פרסי הגראמי, ציפו משני הזמרים הסוררים להתנצלות פומבית או היעדרות כוללת. בהצהרה שפרסמה הרשת לפני הטקס, נאמר כי "הגברת ג'נט ג'קסון ומר ג'סטין טימברלייק הוזמנו לקחת חלק בערב בתנאי שיסכימו להתנצלות בשידור על מה שקרה במהלך שידור הסופרבול ברשת. גברת ג'קסון סירבה, מר טימברלייק נענה". ג'קסון נאלצה להיעדר מהערב הגדול של המיינסטרים של המוזיקה האמריקאי.

כך גם למשל שודרה הופעתה של ג'נט בתוכנית "בוקר טוב אמריקה" בהשהייה של חמש שניות. קברניטי איי.בי.סי, למודי קרבות הרשת המתחרה, סי.בי.אס, מיהרו להקדים תרופה לפיטמה ולמעשה צינזרו את ההופעה מבעוד מועד. באותה רוח מתגלגלות בסצינה שמועות לפיהן גם התוכנית "סטרדיי נייט לייב", בה אמורה חולצת הדד להתארח באפריל, תשודר בהשהייה הנדרשת. רשת אן.בי.סי האחראית לתוכנית הכחישה את הפרסומים. גם נציגי דיסני נזעקו בשם ערכי המשפחה לצאת נגד האחות הקטנה של מייקל וזמן קצר אחרי תקרית הציץ, הסירו פסלון של מיקי מאוס שנעשה בהשראתה והוצב בדיסנילנד שבפלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully