וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שנדנדת

11.4.2001 / 10:29

שי גולדן מבכה את גורלה הפתטי של סנדרה בולוק, לכבוד סרט הביבים החדש "איזה מין שוטרת"

לפעמים אני שואל את עצמי, אם לפעמים סנדרה בולוק שואלת את עצמה, "סנדרה, מה לעזאזל עובר עליך?". מדובר במחשבה ארעית, זניחה, בוודאי לא כזו המדירה שינה מעיני, אבל במהלך חלקיקים קצרים של בטלה מטרידה אותי השאלה אם סנדרה בולוק מבינה שהיא מצויה במרחק עוד "איזה מין שוטרת" אחד מליהפך ל "has been" הכי פתטי בהיסטוריה של הוליווד של שנות התשעים?

ושלא תקלטו את העוונטה שלי לא נכון, "איזה מין שוטרת" הוא הסרט הכי טוב של סנדרה בולוק מאז "ספיד". ו"ספיד", להזכירכם, היה סרט הפריצה שלה, לפני שמונה שנים. יש לה הכל, לסנדרה. היא יפה בטירוף, אין מה להגיד, יש עליה חיוך אחושלוקי, כל הגברים מתים עליה, כל הנשים שונאות אותה ולא מתחברות לקטע של ההערצה הגברית אליה. היא לא שחקנית גדולה, אבל בטח לא נופלת משרון סטון או ההיא, נו, מ"קרן ברקוביץ'", זאת עם האוסקר, רוברטס משהו. אז למה סנדרה משייפת קנטים וג'וליה פוערת לוע - מה זה מפחיד – בקוליסאום, עם אוסקר עגלגל בידיה? איפה הצדק?

כנראה שמדובר בבעיית סוכן. אחרת אי אפשר להסביר את העובדה שסנדרה מקבלת כאלה תסריטים, וגרוע מכך, לוקחת אותם. אף אחד לא מחשיב אותה ג'סיקה לנג או אנג'לינה ג'ולי, אבל למה קרי אן מוס יכולה לשחק אותה ב"מטריקס", בתפקיד שתפור על סנדרה, ובולוק שלנו עוד מחפשת את עצמה ב"בזמן שישנת?". הלו, להתעורר! פה זה לא ערוץ "הולמרק". ב"איזה מין שוטרת" בולוק מגלמת שוטרת מה זה כעורה – כאילו שיש מאפר בעולם שיכול להפוך אותה לברווזון – שיוצאת לסכל, בגוף ראשון, את סיכול טקס "מיס אמריקה" (סיכול זה הקטע היום. תשאלו את בוגי יעלון). שמים עליה קצת מייק אפ פה, פן שם, שעווה ברגליים וקצת כושר גופני, וסנדרה שלנו משחקת אותה בהתברברות שכזאת. שאפה שחבל על הזמן, עם אקדח תופי קצוץ קנה בגרביון.

מייקל קיין נחמד מאוד בתור פרומוטר סליזי, מניאק בן זונה, אבל שנון בטירוף. רצות כמה דאחקות על חשבון מושגי היופי, עולם הדוגמנות והזוהר. אין הופעת אורח של טל מן, וגם אין סקס, למרות ה"מין" ב"איזה מין שוטרת". אני מקווה שאף פראייר לא חשב שהוא יראה את סנדרה בלבוש יותר נועז מבגד ים שלם והשקיע בגלל זה כסף טוב. הולכים שם כמה קטעים, די לאט, אבל הולכים. סנדרה מצילה את העולם ומגלה שיופי זה לא הכל בחיים וכל החרטא הזה, בנג'מין בראט מביא אותה בלוק מדוגם שחבל על הזמן. וכל הכבוד לזאת מ"סיפורה של קרן ברקוביץ'" על החבר השווה. סנדרה הולכת ונעשית לנגד עינינו קורטני תורן סמית בהתהוות, ואם לה זה לא מזיז, אז מי אני? מי אני? מה אני? קקה קטן שהיה דלוק פעם על סנדרה בולוק. זה הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully