וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני בקריז, דרלינג

12.4.2001 / 10:41

דנה קסלר על השידורים החוזרים של “Absolutely fabulous", לכל מי שטרם אימץ את סדרת הקאלט הוולגרית והמופלאה הזאת

פעמיים בשבוע, בימי חמישי ושבת, מספק בי.בי.סי פריים – הערוץ שמנסה למלא את כל חסכי הפיש-אנד-צ'יפס שלכם – שידורים חוזרים של סדרת הקאלט “Absolutely fabulous", או "פשוט נהדרת" בעברית. כל מה שצריך זה עוד פייס-ליפט וטיפול גמילה אחד קטן והתרגום יהיה גם הגיוני.

היות ובאמריקה רק קהילת הגייז ורוזאן בר אימצו את הסדרה הבריטית הזאת, ואלוהים יודע מי רואה אותה בארץ, נסביר למי שלא מתמצא ש"אב-פאב" (תקראו לה כך, ומיד תרגישו בעניינים) נולדה מתוך מערכון של צמד הקומיקאיות דון פרנץ' וג'ניפר סונדרס. בסדרה עצמה מככבת סונדרס בתור אדי מונסון, גרושה פעמיים פלוס שניים (רק שאחד נעלם), בעלת חברת יחסי ציבור מצליחה שהיא לעולם לא נמצאת בה ואובססיה לא בריאה למותגים מהסוג שמוצאים בכיכר המדינה רק עם יותר פאייטים. את מירב זמנה מבלה אדי במלמול (קשה לה להגות משפטים שלמים כי היא קצת שיכורה או סתם עייפה מדקה וחצי על אופני הכושר) משפטים שמתחילים או מסתיימים במילים "דרלינג" או "סוויטי" עם החברה הכי טובה שלה, פטסי סטון (ג'ואנה לאמלי) – אלכוהוליסטית, בלונדינית, פרזיטית, מעשנת כבדה וחובבת סמים, שאמורה להיות עורכת אופנה במגזין יוקרתי (כי היא שכבה עם המו"ל), אבל מעדיפה להתעלק על ארון המשקאות של חברתה מאשר לעבוד.

למרות שרוב הזמן הן לא בהכרה מלאה, מנסות אדי ופטסי לאחוז בנעוריהן כבבקבוק דאונרים פרמקולוגיים (צריך איכשהו לאזן את האדרנלין-ראש מהסייל האחרון של כריסטיאן לקרואה בהארווי ניקולס), למורת רוחה של סאפרון, הבת החנונה של אדי, שהפעם היחידה שהיא הביאה לאמה קצת נחת היתה כשהסתמנה אפשרות שאולי היא לסבית, אבל בסוף הסתבר שהיא סתם מעדיפה לעשות שיעורים מאשר להסתובב עם בנים, שזה חבל למי שבאור מסוים דומה להלנה בונהם קרטר. לא סתם גילמה בונהם קרטר את סאפי הקטנה בחלום של אמה. באותו חלום, אגב, גילמה מנדי רייס דייויס - המוניקה לוינסקי של סווינגינג-לונדון - את פטסי (ועשתה יופי של עבודה - עם כל הכבוד לסקנדלים פוליטיים, הבחורה בכל זאת למדה משהו מעבודה צמודה עם מייק בורשטיין בקוני למל). וחלומות זה לא סתם, דרלינג, אפשר ללמוד מהם המון. לפחות עד כמה שאפשר ללמוד מתיק של לואי ווטון.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully