וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבר אני מורחת רק קרם פנים. הארון מעניק לחות טבעית לצוואר

22.4.2001 / 11:22

דנה קסלר על קלטת ההדרכה של פנינה רוזנבלום, המגלה סודות אפלים מהחצר האחורית של הגברת עם הירוקת מתחת לציפורן

מבצע כזה עוד לא היה! כל מי שקונה מוצר אחד של פנינה רוזנבלום מקבל את קלטת ההדרכה של פנינה, "תמיד אשה", בתוספת של 14.99 שקל בלבד. אני קניתי שמפו, ואחרי שצפיתי בקלטת גיליתי שזאת היתה החלטה נבונה מאוד, למה שפנינה אומרת שחשוב לחפוף את השיער, למה שאיפור יפה ושיער מוזנח לא שווה שום דבר.

בקלטת ההדרכה מנסה פנינה ללמד את מעריצותיה כיצד להתאפר, לטפח את העור, להוריד שפם ולבנות ציפורניים (לפעמים צריך לשלם לבונת הציפורניים עשר שקל יותר כדי שלא תתפתח ירוקת מתחת לציפורן), כאשר בפועל היא לא ממש מלמדת שום דבר חדש (את הצללית תתאימו לבגד - אבל איך נדע מה מתאים, פנינה? איך??), אלא בעיקר עושה לצופות שיחת מוטיבציה למה כדאי לקנות את המוצרים שלה. למה שזה יפה, כמובן.

בקטעים בהם היא מדברת על נושאים שאינם מועילים לקידום מכירות היא מחפפת בצורה בוטה, ובאמת חבל שהיא לא גילתה לנו מה היא שמה בשייק הפירות שהיא אמרה שכדאי לשתות, למה שיש בו סוכרים מהצומח. גם אם היא לא ממש חשפה את ביתה ומשפחתה כמובטח (סצינה של חצי דקה עם הילדים באמבטיה זה אפילו לא ראוי לתואר אקספלויטיישן), ייאמר לזכותה של פנינה שהיא לא מפחדת לשחוט כמה פרות קדושות, כמו למשל "זה לא נכון מה שאומרים שאם חופפים כל יום השיער נושר. לחפוף כל יום זה בריא, תאמיני לי ואל תפחדי" (נו בטח - יותר חפיפות, יותר שמפו), או "זה לא נכון מה שאומרים שאסור לשטוף את הפנים עם סבון". עובדה - פנינה שטפה את הפנים עם סבון כל החיים, ועוד עם ליפה!

בנקודה הזאת גולשת פנינה לתוך אנקדוטה נוסטלגית קורעת לב על אמה ז"ל שהיתה זו שלימדה אותה להשתמש בליפה. מסתבר שכמה ימים לפני שאמה של פנינה הלכה לעולמה אמרה לה פנינה שיש לה עור נורא יפה, ומה אמא שלה ענתה לה? "עכשיו, שאני רגל אחת בקבר, את נזכרת להגיד לי על העור שלי?". אל תעשו את אותה טעות שפנינה עשתה - דברו עם יקיריכם על עור הפנים שלהם לפני שיהיה מאוחר מדי! וגם על הירוקת בציפורניים, אם נשאר לכם זמן אחרי ששמתם קונסילר, מייק-אפ נוזלי, אבקת פודרה, סומק ואת גולת הכותרת של הלוק של פנינה: תוחם.

וכבונוס, להלן עשרה דברים שלמדתי מהקלטת של פנינה, במילותיה שלה:
1. איי-ליינר עושה את העין הרבה יותר מלכותית כזאתי.
2. עיניים זה דבר שמדבר. עם עיניים את מדברת, מביעה. הכל עובר דרך העיניים, שבלי העיניים אי אפשר לעשות שום דבר, ועם העיניים אפשר לעשות המוווווון המון.
3. את הגיל האמיתי של האשה אפשר לזהות לפי הידיים.
4. חשוב מאוד לשים קרם ידיים וגם במרפק, כי שמה אפשר לגלות את הגיל האמיתי שלך.
5. בארץ אין מודעות לקרם צוואר. את הגיל האמיתי של האשה רואים דרך הצוואר. וגם הידיים. לכן נורא נורא חשוב להבין שקרם צוואר זה אחד הקרמים הכי חשובים.
6. להיות בלונדינית זה לא כל כך פשוט.
7. הידיים זה כרטיס הביקור של האישה.
8. כשאת גורבת גרבון (גרבון!!! המילה הזאת אושרה על ידי האקדמיה?), את חייבת גרבון באיכות טובה (את זה היא לא אמרה אבל אני כבר מבינה לבד שזה למה שעם גרבון באיכות חרא רואים את הוורידים ברגליים ומהוורידים אפשר לראות את הגיל האמיתי של האשה למה שהרגליים זה כרטיס הביקור שלה).
9. ברגע שאת אופטימית את תישארי יפה לנצח (אבל פנינה, מה אם קודם היית מכוערת?).
10. חולצה זה דבר שנורא מחמיא לאשה.

ולסיום עוד פנינת חוכמה אחת, דווקא מפיו המטופח של משה חיים: "להיראות טוב זה עוזר בחיים… לי זה עזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully