וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישתבח שמו של ג'ה

25.4.2001 / 10:06

יעל נעמני על "המופע של עלי ג'י", סיבה מספקת להתחבר כמה שיותר מהר ללוויין, או לפחות לחדש קשרים עם כאלה שכבר מחוברים

"הדבר המדאיג באקסטזי זה שהוא גורם לך ליהנות ממוזיקת האוס"
(עלי ג'י בשיחה עם מומחה לחומרים רעילים)

עלי ג'י היה מלך בבריטניה עוד לפני שאותר על ידי מדונה ושובץ לצידה בקליפ של "מיוזיק"; דיבורים על עלי ג'י טפטפו גם לכאן עוד לפני שנראה כל שנייה וחצי באם.טי.וי באדיבות אותה גברת חדת חושים; אבל בזכות אותו קליפ, שהשתלב יפה ברצף הפעולות של גברת ריצ'י – אז לעתיד – שנועדו לכבוש את לבם של הבריטים, בני עמו של בן זוגה (לאמץ פה ושם את המבטא, לקנות בית בלונדון וכו'), "המופע של עלי ג'י" מצא את דרכו אל ערוץ טלוויזיה ישראלי.

בעוד ערוץ 3 מילא את המשבצת הקומית הבריטית עם הנחותון "תן לי תן לי", שהוא הרבה דברים אבל מצחיק הוא לא, החליטו ב-YTV, ערוץ הנוער והצעירים של שידורי הלוויין, ללכת על משהו שהוא הרבה דברים אבל לפני הכל הוא נורא-נורא מצחיק, וקנו את "המופע של עלי ג'י" (יום רביעי .
באמצעות דמותו של עלי ג'י, המסטול הלבן שמשחק אותה הומבוי, נכנס סשה ברון-כהן (יהודי למהדרין עם עבר של שנת הכשרה בקיבוץ ראש הנקרה) בכל מה שבא לו: ממוזיקת אינדי ועד פוליטיקאים. אין היררכיה, אין רחמים, אין פרות קדושות, אין אלוהים (חוץ מג'ה) - אנרכיה מוחלטת.

שלוש דוגמאות מהתוכנית הפותחת:
עלי נוסע לפסטיבל קאן "בארץ שנמצאת בקצה השני של העולם ונקראת צרפת", כדי לנסות "לגייס 300 מיליון פאונד (!) לאיזשהו רעיון שיש לי בראש". הסרט שהוא מציע - יצירת פורנו-אקשן עם ארט מחפיר - נקרא "בוקה", כי ככה נשמע קול של ירייה. רעיון חלופי: סרט שנקרא "הכתר", ובו נכנסים טרוריסטים לבריטניה ומטמינים רימון בוואגינה של המלכה. לעלי יש 48 שעות להוציא אותו משם. דמיינו את פרצופי המפיקים.

דוגמה מספר שתיים: עלי משיק את השעשועון "מי רוצה לזכות באונקייה", כי אסור לקנות סמים, אבל אין שום דבר רע בלזכות בסמים. "אפילו סבתא שלי לא תתמסטל מכמות כזאת", הוא מעודד את המתמודד להמשיך לסיבוב השני ולא להסתפק ב-1/16 האונקייה שזכה בה בסיבוב הראשון.

דוגמה מספר שלוש: עלי מנחה פאנל על זכויות בעלי חיים. הוא לא מבין למה אי אפשר לעשות כדורגל מקיפוד, ובין השאר מספר על הניסוי הגרעיני שעשה עם עכבר במיקרוגל. שאלה מייצגת: "כשהבעלים של הכלב נותן לו דקירה קטנה במזלג או משהו הכלב לא נהנה מזה?".

זה אולי לא מצחיק כשקוראים את זה, אבל זה על המסך זה היסטרי. חייבים לראות בשביל להאמין. "המופע של עלי ג'י" לא יכול שלא להביא לאמירה גורפת: מדובר בתוכנית הכי מצחיקה שיש כרגע בשטח הטלוויזיוני שלנו. רק בשבילה שווה להיות מנויים ללוויין, רק בשבילה שווה להפעיל משפחה או חברים שמנויים ללוויין, רק בשבילה שווה לחדש קשרי עבר עם כאלה שמנויים ללוויין. לא משנה מה יהיה המחיר, זה שווה את זה.

"ישתבח שמו של ג'ה" (עלי ג'י נפרד מהצופים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully