וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שלא רוקד – מת!

3.5.2001 / 17:19

אחרי המכה של יום העצמאות מגיע סוף שבוע עם חמישי רך, כמה אטרקציות בשישי ועניינים רגילים בשבת. וואלה! תרבות עם מסיבות סוף השבוע

בחמישי בתמרז ינגן איש ההאוס השיקגואי רוי דיוויס ג'וניור, אחד מראשי הלייבל אנדרגראונד תראפי. יפתח ויגמור הרזידנט מיסטר פוקה. ב-TLV מסיבת השקה לדיסק החדש של שלמי זידן, החונך את סדרת "הסט" בשיתוף עם רדיו תל אביב. ועוד ב-TLV, אנשי ליין הטקנו נייטרוקס מקדימים ביום ומביאים הלילה את H:Foundation. אבנר מלכה ו-2B יגבו.

בשישי סיוצ'י סוזוקי - אגדת הטראנס שעברה לטקנו, ובהרבה הצלחה, לפי עדויות אמינות בהחלט – יגיע לאוקטופוס למסיבה הראשונה של הקיץ. לא ברור אם הוא עדיין מצמיד במטפחת טריפים לשני צדעי ראשו, אבל תמיד טוב לבדוק אילו תקליטים עוברים תחת ידיו של אדם שאיבד אזורים מרכזיים באונותיו ומהווה למעשה דוגמה חיה למושג "פרש בלי ראש". יתמכו המקומיים סהר זנגילביץ' ומומי אוחיון, מפיק ובעל הלייבל מאסטר פרודקשן.

ב-TLV ינגנו פאטס אנד סמול בביקור שני במסגרת הליין FFF. למי שלא זוכר הם שאחראים על הלהיט הבלתי נמנע מהשנה שעברה “Turn Around” (היי, ווט'ס רונג ווית' יו). אסי קוז'אק, צ'יקו ועופר ניסים יהיו, כרגיל, הנציגות המקומית.

בדינמו יופיעו TY ודי.ג'יי Biznizz מביג דאדא, לייבל ההיפ הופ מבית נינג'ה טיונז. TY נחשב אחד האם.סיז המבטיחים בבריטניה, ואלבומו “Awkward” זכה לביקורות מאוד-מאוד נלהבות. ההופעה של השניים – TY על המיקרופון, ביזניז על הפטפונים – פותחת שני אירועים: הראשון הוא סדרה חודשית חדשה בשם "שפת רחוב", שתציג בדינמו את השמות הטריים הכי חמים בסצינה העולמית; השני הוא פסטיבל היינקן ווייבס (ר' ידיעה נפרדת). מכובד. יפתחו ויסגרו את הערב הצוות סוליקו: סאבו ורוב, ווידו ואלארם.

בלמון ישוב ויבקר איש ההאוס הניו יורקי הגרובי דיסייפל. בתל אביב לאונג' ינגנו רביד יהושע ואלפרדו האמסטרדמי בק טו בק וגם כל אחד לבד. בפטיש ינגנו יוסי פיין, ברוטו פינצ'ונה ורביד, שימשיך אל תוך הבוקר. אווירת מין בבית העלמין מובטחת.

ובשבת: חובבי הסבנטיז – בוגי בן וסמשינג כמדי יום שבת בתמרז. היפ הופיסטים שלא שבעו בדינמו בלילה לפני – בג'י ספוט ינגנו די.ג'יי סופרים, לירון תאני ואייל פרידמן. ריספקט, וויגרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully