וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, בידיעה הזו כתוב מי ניצח בהישרדות

4.5.2001 / 13:59

האם זה היה מפתיע? האם כל התחזיות התממשו? כיצד נראו הרגעים האחרונים? והעיקר - השם של השורד/ת; הכל בגוף הכתבה

אחרי 41 יום, 13 מודחים וכוויות בדרגה שלוש, השבט דיבר בפעם האחרונה: הזוכה היא טינה ווסון. הסתיימה לה עונה שנייה ומרתקת של הישרדות באאוטבאק האוסטרלי. טינה, אחות במשרה חלקית ואם לשניים, ניצחה 15 מתמודדים, צעירים ממנה (קולבי), יפים ממנה (אליזבת) ורשעים ממנה (ג'רי), הביתה היא חוזרת עם מטען עודף של מיליון דולר.

טינה עברה דרך לא קלה במהלך ימי התחרות, באחד הפרקים הראשונים היא צפתה במתחריה ואמרה: "יש פה ארבעה או חמישה צעירים שמשתתפים במשחק. יש ביניהם כזו כימיה כמעט טבעית שדוחפת אחד את השני. אני מרגישה 'אאוטסיידרית', שזה מה שאני כרגע". עם סיום ההרפתקה היא אמרה: "אף פעם לא האמנתי בזה. גם לא בזמן ההצבעה. אני וקולבי (אחד משני מתחריה) רק רצינו להיות השניים האחרונים, זאת הייתה משמעות הזכייה בעיני".

היום ה-41 החל בחששות ולחץ אצל שלושת הניצולים, קולבי, טינה וקית'. התחרות שהפרס בה הייתה שרשרת החסינות הסתיימה כשהזוכה הוא, כמו בפעמים הקודמות, קולבי. ההצבעה של חבר המושבעים, המורכב ממודחי השבועות האחרונים, כיבתה לקית', שף האורז, את הלהבה ונותרו שניים בלבד. ההצבעה האחרונה בוצעה אחרי שלב השאלות הזהות, שבו נשאלו שני הנותרים שאלות לגבי התחרות כדי לעזור לחבר המושבעים לקבוע סופית מיהו ה"שורד האולטימטיבי". טינה ניצחה את קולבי ברוב של ארבעה קולות מול שלושה.

בסקר שביצעה רשת סי.בי.אס באתר האינטרנט שלה, כדי לבדוק מי ראוי לזכות בעיני הגולשים, התקבלו התוצאות הבאות: טינה-46.94 אחוז, קולבי עם 46.74 וקית', הרבה מאחור עם 6.28 אחוזים מהקולות.

התוכנית זכתה לרייטינג מכובד והצליחה להסתיר את הזוכה עד שידור התוכנית, למרות שהצילומים בוצעו לפני מספר חודשים, על ידי שמירת תוצאות ההצבעה האחרונה בכספות הרשת וחשיפתם באולפניה, רק השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully