וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטא בנד מתפרקים

3.8.2004 / 15:31

אחרי שמונה שנים של עבודה משותפת ושלושה אלבומים הודיעו חברי הלהקה כי הם מניחים ללהקה לנוח על משכבה

להקת האינדי פופ הסקוטית, הבטא בנד הודיעו היום כי הם מתפרקים, חברי הלהקה פרסמו את ההודעה הבאה, "לכל הדברים הטובים יש סוף. אחרי שמונה שנים של יצירת מוזיקה חדשנית, שחרור שלושה אלבומים והעמדת מספר הופעות חיות אגדתיות, הבטא החליטו לסגור את הבאסטה".

הלהקה החליטה לעזוב את הסצינה כשהם בתנופה, מספר חודשים לאחר יציאת האלבום “Heroes to Zeros”, שזכה לשבחי המבקרים בבריטניה והוכר כאחד האלבומים המעניינים והלא שגרתיים של השנה. עם זאת, ההכרה בייחוד האמנותי של הלהקה לא בא לידי ביטוי מבחינה מסחרית, וחברי הלהקה, סטיבן מאסון, ריצ'ארד גרינטריי, ג'ון מק'לין ורובין ג'ונס, החליטו להניח ללהקה לנוח על משכבה.

הלהקה מתכננת לצאת לסיבוב הופעות אחרון ברחבי בריטניה בסתיו. כמו כן, כרגע עובדים על די.וי.די של הלהקה.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully