להקת האינדי פופ הסקוטית, הבטא בנד הודיעו היום כי הם מתפרקים, חברי הלהקה פרסמו את ההודעה הבאה, "לכל הדברים הטובים יש סוף. אחרי שמונה שנים של יצירת מוזיקה חדשנית, שחרור שלושה אלבומים והעמדת מספר הופעות חיות אגדתיות, הבטא החליטו לסגור את הבאסטה".
הלהקה החליטה לעזוב את הסצינה כשהם בתנופה, מספר חודשים לאחר יציאת האלבום Heroes to Zeros, שזכה לשבחי המבקרים בבריטניה והוכר כאחד האלבומים המעניינים והלא שגרתיים של השנה. עם זאת, ההכרה בייחוד האמנותי של הלהקה לא בא לידי ביטוי מבחינה מסחרית, וחברי הלהקה, סטיבן מאסון, ריצ'ארד גרינטריי, ג'ון מק'לין ורובין ג'ונס, החליטו להניח ללהקה לנוח על משכבה.
הלהקה מתכננת לצאת לסיבוב הופעות אחרון ברחבי בריטניה בסתיו. כמו כן, כרגע עובדים על די.וי.די של הלהקה.
הבטא בנד מתפרקים
3.8.2004 / 15:31
