וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטים בהם תשקיע הקרן לקולנוע

8.8.2004 / 16:05

בגלל קיצוץ חריף בתקציבה, הקרן תתמוך השנה בהפקתם של 5 סרטים במקום 11

קרן הקולנוע תשקיע בהפקת חמישה סרטים עלילתיים המיועדים לצאת לקולנוע ב-2004. אגב,התקציב השנה קטן יותר משל התקציב בשנה שעברה, לעומת ה-23 מיליון שקל של 2003, עומדים לרשות הקרן השנה רק 18 מיליון שקל. חמשת הסרטים שהגיעו לשלב המיון הסופי, מתוך ה-26 שהוגשו הם: "תה ואורז", המביא את סיפור התבגרותו של נער צעיר במשפחה של ניצולי שואה בתל אביב של ראשית שנות השישים. כתב את התסריט ויביים חנן פלד; "מלח הארץ", העוסק בארבעה חברים שמחליטים להחיות את שירות המילואים שלהם באמצעות יציאה קרבית לשוד מזוין, את התסריט כתב בני ברבש ויביים אורי ברבש; "מפקד תזמורת המשטרה" מעין קומדיית טעויות שבמרכזה תזמורת המשטרה המצרית הנאלצת ל"בלות" סוף שבוע ביישוב נידח אי שם בדרום הארץ, בימוי ותסריט ערן קולירין; "שלוש אמהות", אודות הקשרים והתסבוכות בין שלוש אחיות תאומות, כתבו את התסריט עלמה גניהר ודינה צבי ריקליס שגם תביים אותו, ערן ריקליס יפיק; "אדמה משוגעת", המתאר את מערכת היחסים המיוחדת בין אם אלמנה לבנה, על רקע חיי הקיבוץ הלוחצים של שלהי שנות השבעים.

הסרט "אביבה אהובתי", על פי התסריט שכתב שמי זרחין, שגם יביים, זכה להמלצה הן בקרן הקולנוע הישראלי והן בפרויקט הקולנוע בקרן רבינוביץ'. בסופו של דברה בחרו היוצרים בפרוייקט הקולנוע בקרן רבינוביץ'.

מנהל קרן הקולנוע, כתריאל שחורי, הדגיש כי בגלל הקיצוץ בתקציב חוק הקולנוע, שהוביל לקיצוץ הדרסטי בתקציב הקרן, התאפשרה השקעה בחמישה סרטים בלבד מתוך ה-26 שהוגשו לשלב המיון הסופי. הנהלת הקרן החליטה שאם תהיה תוספת הקצבה, אז בכפוף להקצבה הנוספת ייבחרו פרויקטים נוספים מתוך השישה שנותרו במיון הסופי של מרץ 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully