וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב נולד: הפיינליסטים בחרו שירים

12.8.2004 / 11:17

שלושת המעמדים בחרו את השירים עמם יופיעו ביום ראשון. המבצעים המקוריים לא הסתירו את התרגשותם, אפילו יהורם גאון יתן ב-SMS

סוף לספקולציות. שלושת המועמדים שהגיעו לגמר הגדול של "כוכב נולד 2" בחרו סופית את השירים איתם יופיעו ב-15 באוגוסט בכפר המוזיקה קוקה קולה. "מעריב" מפרסם כי אתמול יצאה לאור זהותם של השירים שבחרו המתמודדים. כאמור, כפי שדיווחנו לפני מספר ימים, הראל מויאל ינסה לרגש את הקהל עם השיר "נר על החלון" של סטלה מאריס ועדי כהן עם השיר "סוף הסיפור" ששרה במקור יהודית רביץ. הראל סקעת שינה את דעתו ולמרות שתחילה דווח שיופיע עם השיר "הייתי בגן עדן" של שרית חדד, הודיע הסקעת כי הוא יופיע עם השיר "הנני כאן של יהורם גאון.

מבצעי השירים המקוריים של הגמר הגדול הודו כי הם נרגשים מהבחירה. יהודית רביץ אמרה על הבחירה של כהן, "על הכיפאק". לדבריה, היא אמנם לא עוקבת אחר התוכנית אך מקבלת דיווחים מהשטח כל הזמן על המתרחש. פבלו רוזנברג מסטלה מאריס לא הצליח להסתיר את הלחלוחית בזווית העין כשידבר על בחירתו של הראל מויאל, "מרגש אותי שמכל השירים הוא בחר דווקא בשיר שלי. זה מעין שוויץ כזה קטן שבוחרים בשיר שלך בפני כל האומה", לדבריו הסיבה להתרגשות הגדולה, "מויאל שהוא ילד מהפריפריה, הזכיר לי תמיד את עצמי, ועוד עכשיו כשהוא בחר שיר שלי, זה הרס אותי".

יהורם גאון העדיף לא לדבר על התרגשותו והעדיף להיצמד לסקירה ההיסטורית של השיר שבחר סקעת, "השיר הזה הוא מתוך הסרט 'אני ירושלמי', העובדה ששרים אותו שוב ושוב בביצועים שונים, רק מוכיחה שהשירהזה נפלא וחוצה דורות מבחינת הרלוונטיות שלו". עם זאת, גם הירושלמי הוותיק התרגש ואף הבטיח "אולי אני אפילו אצביע בשבילו ב-SMS".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully